yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde på så lenge og har ikke noe problem.
YA-bank tilbyr ok innskuddsrente. Men det er alt. Etter at de ble kjøpt opp av Ressurs Bank har de endret seg dramatisk til det verre. Det er stadige tekniske problemer og ikke eksisterende begrenset kundeservice. Ikke tilbyr de app, ikke bank-ID, ikke utenlandsbetaling etc. Vært kunde hos de i over 10 år, og i disse tider med lave innskuddsrenter så betyr service og brukervennlighet mye mer. Det har de tydeligvis ikke skjønt. Her gjelder det å bruke forbrukermakten og avslutte kundeforholdet. Sjokkerende dårlig bank.
Enig med alle her om at nettbanken er tragisk! Den var mye bedre før. Oversikten borte. Funksjonaliteten dårlig. De var ledende på rente før, men ligger langt i bakevja nå. Jeg bytter bank i dag.
Forferdelig kundeservice. Er veldig lite behjelpelige med å løse problemer som har oppstått på grunn av bankens dårlige oppsett. Hvis du ber om hjelp til å løse et problem som er banken sin skyld tar det mange dager før du får hjelp. Pluss, når jeg snakket med kundeservice så får jeg hver gang samme svaret; ja vi har littegranne tekniske problemer i dag!!, de tekniske problemene har de hatt noe siden februar. Appen ble borte og den har de også sagt skal komme tilbake siden februar. I 2020 med så mange gode tekniske løsninger skal det ikke være nødt å bruke 1 år på og tilby kundene gode løsninger. Styr unna!!
Da de skiftet eiere for ca 1 år siden fikk de ny nettbank. Den er så dårlig at det er helt utrolig. Det går bl.a ikke an å se e-faktura i nettbanken. Da jeg kontaktet Ya bank sa de at jeg måtte logge inn på en annen nettbank for å se e-faktura. De har enda ikke fikset opp i feilen. Det finnes 5-10 andre graverende mangler som de heller ikke har fikset opp i etter ca 1 år. Tydelig at de har en strategi om å skremme vekk kunder. Kanskje det er som en styrt avvikling eller at de ønsker å fokusere på utlån?
Som mange påpeker: etter at Resurs Bank overtok virker det som om alle tjenester og all kundeservice er borte. Noen prøver å hjelpe deg, men det er dessverre unntaket. Stay away!
Har vært kunde i over 10 år, men etter at Resurs Bank overtok Yabank, har den forandret karakter totalt. De fjernet appen, tilbyr ikke lenger Bank ID og alt handler nå om å pushe dyre forbrukslån. Styr unna!