Allente Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hver natt Ca klokka 01:10 bryter de forbindelsen slik at nettet ligger nede i 3-4 minutter. Om man for eksempel gamer er jo ikke dette veldig bra. Det er antagelig noe i systemet som bootes eller noe. Og de viser ingen vilje til å rette opp i det. Bare det vanlige "vi har sendt det til linje support og venter på tilbakemelding". Jeg har kontaktet de 4 ganger vedrørende problemet. Ingen respons. Vi hadde 3G bredbånd før og det var het stabilt. Men når selger de ikke dette lenger og tvang oss over på 5G som er både ustabilt og dyrt. Det som er bra er at de faktisk svarer på telefon support. Det som ikke er bra er at de ikke tar chat vedrørende linjeproblemer. De antar at det er kunden som har problemer. Selv er de feilfrie.
Litt ujevn hastighet, men stort sett fornøyd, men merkelig å kjøpe antenna og må betale leige i tillegg.
Hei, Takk for din tilbakemelding men leit å høre at du opplever ujevn hastighet, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Du velger mellom å kjøpe antennen som et engangsbeløp, eller dele opp og betale totalsummen over 24 måneder. Du kan når som helst betale ut restbeløpet om du heller ønsker det. Med vennlig hilsen, Allente
Ble omtalt som et bra ett med stor hastighet, stemmer ikke, vil teste Starlink
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Litt problemer med montasje i starten.Måtte bytte plassering av antenne .Siden fungert bra.
Hei Leit å høre at du hadde litt problemer med oppstarten, men godt at det løste seg og det fungerer nå. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Allente
De kommer opp med at de ikke har dekkning der og jeg ikke kan ta med antennen min men må kjøpe ny nkom har avgjort at pga miljø og div så er det ikke lov og låse ant slik og det er lite problem og bytte om at en ant er låst til en sender og flytte den til der en flytter til men en må kjøpe ny og det er dyrt så pga miljø da en ikke kan bruke ant videre men må ha ny så har nkom agjort at det ikke er lov og låse de men en skal kunne bytte levrandør og slik som en vil selv
Hei Hvis vi leverer internett på ny adresse er det ikke noe problem å flytte abonnementet, og benytte eksisterende antenne. Men som det høres ut som i ditt tilfelle at vi ikke har dekning må det dessverre kjøpes ny antenne hvis du må velge en annen leverandør av internett. Om du fortsatt er usikker på løsning er du velkommen til å kontakte kundeservice på telefon 915 06070 Mvh Allente
dårlig internett,lovet bedring men ingenting skjer!! dårlig kundeservise
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Dem lovet raskt og godt bredbånd noe som ikke stemte. Koblet opp trådløst til telenor sin mast som er bare noen hundre meter lenger bort. Det var veldig bra....en kort periode. Sannsynligvis er det koblet opp så mange at nettet er sprengt. Kunne ikke sende en vanlig mail enkelte tider. Har målt den ned i 5 mps til tider spesielt på kveldstid.