Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har i dag en 300/300 linje med grunnleggende tvpakke. Hadde tidligere en 150/150 linje. Hastigheten har hele tiden vært som lovet og har kun opplevd midlertidig nedetid to ganger i løpet av et år. Og det kan muligens skyldes på ruteren.
Nettet hakker ofte, må ofte bruke 4G på mobilen for wifi'n er tragisk dårlig. Må ofte slå av og på boksen.
Helt latterlig hvor dårlig internett det er. Styr unna, du får ikke hva du betaler for. Skal bytte bredbånd fortest mulig
Kundeservice legger all skyld på brukeren når jeg klager på ustabilitet og dårlig båndbredde. Jeg nektet å betale en måned fordi det var så ustabilt. Da stengte de bare hele nettet. Ingen problemløsere der mao.
Vi har veldig sjelden problemer. Nå har vi 2 etg. hus og har satt opp WIFI-extender i kjelleren, da funker signalene perfekt over hele huset. Vi er fem mann som surfer jevnt og trutt på Bredbånd med hastighet 80/80. Prisen trekker noe ned. Vi betaler kr 578 i mnd for den hastigheten. Prisen er egentlig kr 629, vi får kr 51 i rabatt. Muligens fordi vi har TV i tillegg. Tv signalene har vi aldri hatt trøbbel med. Kundeservice svarer fort og de kan hjelpe.
Altibox leverer ikke avtalt hastighet og nettet er ustabilt og det henger. Ikke er kundeservice noe å skryte av heller. De på kundeservice lytter ikke. En som mente at jeg burde være superfornøyd når deres hastighetsmåler viste 60-70 trådløst når jeg betaler for 300/300.
Langt unna hva jeg hadde forventet. Dårlig, dyrt og elendig.