Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fibernett fra altibox. Har fått halvert fiberhastighet helt ut av det blå. Møter en fullstendig ansvarsfraskrivelse når jeg kontakter kundeservice. Feilen må visst ligge hos meg på tross av at alt utstyr er levert fra altibox og jeg ikke har gjort noen endringer. Ikke så mye jeg får gjort med det da jeg både har bindingstid og de er eneste tilbyder av fiber i området. Vi må få avskaffet monopolet på fibernettet på samme måte som det ble gjort med strømnettet! Venter bare på at bindingstiden skal utløpe så jeg kan kjøpe mobilt bredbånd slik jeg hadde før. 4g er mer raskere, mer stabilt og billigere enn altibox sin fiber..
OK, så er ikke prisen veldig lav. Kunne tenkt meg at prisen lå rundt 1 kr per Mbps for alle abonnementer. • Vi får den hastigheten vi betaler for, gjerne litt mer, hele tiden • IPv6 er tilgjengelig uten tillegg i prisen, og fungerer utmerket • Det har vært et par nedetider det siste året, men tjenesten oppleves ellers som dønn stabil og til å stole på • Med høy stabilitet har vi nesten aldri trengt å kontakte kundeservice HETT TIPS (gjelder alle Internett-leverandører): Unngå å bruke leverandørens hjemmesentral til å dele ut trådløst nett. De billige boksene går varme og blir ustabile. Kjøp heller en egen basestasjon (eller mesh-oppsett med flere stasjoner), så får du helt stabil WiFi. Dette har blitt en super hjemmekontorløsning som gjør det lett å jobbe hjemme.
Har rett og slett en dårlig opplevelse fra ende til annen. De er frekke når du er i kontakt med dem, og lite kan de faktisk hjelpe deg med. Styr unna.
Etter oppkjøp tror jeg forretningsidén til gml GET er kommet inn utilsiktet. Stadige oppgraderinger av pakker som øker prisen. Innføring av bindingstid eller betal dyrt for å slippe. Vært kunde i 8 år. Lenger å lenger ventetid på kundeservice. Bildene på tv fryser, timeglass snurrer hvis man vil se serier. (Streamer fra tlf istedet) har bra fart på internettet og det er sjelden nede. Det er bra men det betales for i dyre dommer. Ønsker fiber pga hjemmekontor og er •tvunget» til å fortsette. Utrolig å være med på denne turen nedover. Altibox var et fantastisk selskap med meget bra kundeservice, gode priser og en vi er til for deg kultur. Blir spennende å se hvor langt ned det går •og hvor dyrt det blir». Det stopper seg selv på et tidspunkt. Nå «må» man kanskje ikke ha fiber lenger. Er nysgjerrig på Telenor sin løsning.
Har nå i hele februar mistet nett med jevne mellomrom. opptil 10 ganger per dag. Helt umulig og spille online. Søple selskap som ikke lar meg sjekke driftstatus for område
Når en får så mye negativ tilbakemelding bør det ringe en bjelle hos de ansvarlige i dette selskapet. Har selv ingen annen mulighet for andre tilbydere, og det sier sitt at jeg nå snart har ventet 3 mnd. for en oppgradering av bredbånshastigheten vår..... Stabilitetsmessig er det veldig bra, har ikke opplevd noe nedetid. Skjerpings!
Overpriset, dårlig. Klassisk kabelleveradør som utnytter monopolstilling til å presse kundene til å kjøpe uønsket innhold til en altfor høy pris.