Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nå i hele februar mistet nett med jevne mellomrom. opptil 10 ganger per dag. Helt umulig og spille online. Søple selskap som ikke lar meg sjekke driftstatus for område
Når en får så mye negativ tilbakemelding bør det ringe en bjelle hos de ansvarlige i dette selskapet. Har selv ingen annen mulighet for andre tilbydere, og det sier sitt at jeg nå snart har ventet 3 mnd. for en oppgradering av bredbånshastigheten vår..... Stabilitetsmessig er det veldig bra, har ikke opplevd noe nedetid. Skjerpings!
Overpriset, dårlig. Klassisk kabelleveradør som utnytter monopolstilling til å presse kundene til å kjøpe uønsket innhold til en altfor høy pris.
Altibox startet med å tilby fibernett til under 500kr nå blir prisen skrudd opp igjen for tredje gang og vi ender opp med det billigste abonnement til en pris av.... 719 kroner. Nå har det gått for langt, og jeg har sagt opp mitt fiber abonnement. Vi har jo selvfølgelig ingen andre som vi kan bytte til så nå blir det deling av nett fra mobilen fremmover. Jeg syntes at det er helt villt at prisene på fiber er dyrere en de fleste mobilbredbåndene på markedet og nå som vi har selskaper som tilbyr 3mb grense etter at du har brukt 150gb (eller 5gb om dagen) for 500kr så er det på tide å bytte.
Vi hadde Altibox for noen år siden, men byttet til canal digital pga for ustabilt internett. vi ble nå kontaktet av selger fra Altibox som sier alt er nå fikset og oppdatert, så vi tenkte at nå kan vi gå over til fiber igjen. 1 februar startet vi, og har ikke fått sett tv siden da... det spraker, blinker og lyden blir borte. Internettet er bra til tider, men upålitelig. plutselig er nettet så variabelt at vi får ikke brukt det. Pratet med kundeservice i flere dager, ny person hver gang og nye råd blir gitt hver gang, helt ubrukelig.... de har helt klart standard fraser de kommer med. de sier alt ser bra ut og vi må restarte og sjekke kabler!!!! jo da...hvor mange ganger må en restarte da? hvor mange kabler må vi kjøpe? Vi vil bare få dette i orden og få det vi betaler for. Skulle ønske de kunne gitt mer oppfølging når vi har et problem som gjør at vi ikke får brukt produktet vi betaler for.
Installering var problematisk. Når det var løst etter noen å ha tatt noenfridager hjemme, fungerte ikke båndhastigheten. Vi ble nektet servicemann, men fikk dette etter ca 1-2 års klaging med trussel om å bytte leverandør på tross av video opptak av skurr på TV signaler etc. Servicemann oppdaget feilen. Altibox-Viken Fiber frasa seg "ansvar for feilen" på tross av installasjo- booking via Altibox-Viken Fiber. Vi hadde betalte dobbelt og anslår tapet være ca 7000kr. Ingen unnskyldning, ingen erstatning. Kun beskjed om at klagen avvises. Vurderer selvsagt bytte leverandør. Mange forbedringspunkter her som altibox gjerne kunne tatt innover seg
De er absolutt dyrest og pusher hastigheter du rett og slett ikke trenger. Hele tiden rettferdiggjør de prisøkningen med å fjerne laveste pristrinn/hastighet og si man får mer for pengene.