Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syntes å betale noe dyrt for 150-150 linje, da jeg kuttet ut kanalpakken når tv2 ikke lengre var tilgjengelig.
Mye sitt, dyrt og skyhøye åpningsgebyr pluss meget varierende høflighet på kundeveiledere
Svært rotete menyoppsett.altfor mye info å rot på skjermen samtidig.veldig tungvint å klikke frem og tilbake.har gitt opp.totalt ubrukelig.savner enkelt systematisk oppsett.
jeg har hat Altibox tv og internett i 10 år, nå drog jeg ut stikkontakten på dekoder for med problemer i 10 år og når TV 2 røyk så røyk og dekoderen. Nå er det dukket opp et nytt problem og det er trådløst internett. Jeg betaler for 500-500 men på trådløst får jeg opp 60-30 og når jeg vandrer 5 meter og ut på terassen så detter alt ut. De er arrogante som faen og sier at slik er det på trådløst. Dette kan ikke stemme at man mister 450 mb i hastighet begge veier på trådløst !
Fra første dag har vi hatt problem med faktura med feil adresse, skulle tro det var enkelt å løse... Men nei,... er så lei nå at vi vil bytte leverandør kun pga dette...
Ustabilt nett. Tv fungerer ikke trådløst som lovet. Tv 2 er borte. Tross 2 annbefalte forsterkere til nettet, hjelper det ikke. Altibox ringer aldri tilbake når du forteller om problemer.
Har abonnement på fiber 150/150Mbt/s, men det er bare ren løgn. Hastigheten er gjevn på 77/78 hver gang jeg tar målingen. Den var aldri høyre enn det. Prisen har steg nesten dobbelt, siden jeg har byttet til Altibox, da var prisen på kr. 459. Men det er ingen andre bemerkelige forandringer på levering av tjenesten enn det som står i regningen. Man betaler bare for tall. ikke for tjenesten.