Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Installering var problematisk. Når det var løst etter noen å ha tatt noenfridager hjemme, fungerte ikke båndhastigheten. Vi ble nektet servicemann, men fikk dette etter ca 1-2 års klaging med trussel om å bytte leverandør på tross av video opptak av skurr på TV signaler etc. Servicemann oppdaget feilen. Altibox-Viken Fiber frasa seg "ansvar for feilen" på tross av installasjo- booking via Altibox-Viken Fiber. Vi hadde betalte dobbelt og anslår tapet være ca 7000kr. Ingen unnskyldning, ingen erstatning. Kun beskjed om at klagen avvises. Vurderer selvsagt bytte leverandør. Mange forbedringspunkter her som altibox gjerne kunne tatt innover seg
De er absolutt dyrest og pusher hastigheter du rett og slett ikke trenger. Hele tiden rettferdiggjør de prisøkningen med å fjerne laveste pristrinn/hastighet og si man får mer for pengene.
Aldri hatt så stabil nett og hastighet. God service også. Full pott fra meg
Stadig økninger i pris, ikkje mulighet til å nedgradere hsdtighet. Har monopol på linje
Den billigste løsningen kostet for noen få år siden rundt 500 nok som nå økes til over 700 nok per mnd! Skjønner ikke at det er lov å ikke kunne velge en annen leverandør!
Aldri nedetid på de elleve årene vi har vært kunde, superraskt nett og veldige hyggelige og hjelpsom kundeservice.
Altibox klarer ikke på langt nær å gi den ytelsen som er betalt for. betaler for 500/500 linjer og får 5/5 helt horibbelt. kontaktet kundeservice og de mente de hadde fikset problemet og henla saken. Sitter fortsatt på en snittlig under 10/10 linje med over 300 i ping