Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe ustabilt, og nettet detter ut oftere enn jeg skulle ønske. Ellers ingenting å utsette. Kundeservicen er bra.
Når jeg laster ned en liten fil kobler internettet ut og inn IKKE KJØP FIBER.
Kan bli bedre på å holde avtalt tidspunkt for oppkobling. :( Snart seks måneder siden det skulle ha vært fiber her på adressen. Lite eller ingen informasjon når jeg ringer.
Fikk besøk av selger: De solgte meg 30/30 og da skulle det være 30/30 PÅ wifi gitt jeg hadde hardware som klarte dette (noe jeg har med GOD margin) Fikk selvfølgelig ikke det jeg var lovet og lå på rundt 5-15mbit inn og ca 10-15 ut. Klaget og fikk beskjed om at jeg ikke fikk bedre pga utstyret og så masse forstyrrelser (hadde ingen problemer når jeg hadde ADSL og wifi fra telenor i mange år) Men nå hadde visst forstyrrelsene kommet over natta. SELV om alt var slått av. Så ringte det en selger til meg på mobilen og ville selge meg 75/75... Samtalen ble tatt opp... De LOVET meg 3 ganger iløpet av samtalen at 75/75 var null problem på wifi (gitt at jeg hadde bra nok hardware nok en gang) og ja det har jeg. Magisk nok uten å bytte noe hardware fra hverken altibox eller fra meg selv så fikk jeg dobblet opp til nærmere 30/40 tallet. (trodde ikke jeg kunne få mer pga hardware jeg) Haha. Svindlere. Så siden har jeg nå hatt ett internett som koster meg svimlende 679kr PR mnd... Betaler for nå 100/100 og får ikke halvparten engang. Og har laggspikes på 500-15400 og internett funker ikke på ett nivå som er bedre enn dailup modem og pentium 75 med 500kb ram Og det beste av alt er når jeg nå klager så vil DE at JEG skal kjøpe en dyr router av de som skal fikse mine problemer. Seriøst? Går det virkelig ann å bli dummere.. Tror de alle kundene deres er idioter eller? ` De svindler jo kundene sine og kommer unna med det. Altibox har hatt masse problemer med kunder som klager... Både tapt saker hos forbrukerrådet, de har fått kjeft i media pga dette. At de nemlig selger en kunde 50/50 og når det kommer hjem så er det 20% av lovet hastighet som blir levert. Også er det faenmæ frekke nok til å si at vi må legge opp KABLER rundt om i huset for å få lovet hastighet. Hvem faen har kabler rundt om i huset i dag? INGEN... Og hadde altibox vært ærlige når de selger så hadde jo INGEN kjøpt av de. Fordi da måtte de sagt du må ha kabel eller kjøpe ekstrautstyr for å få lovet hastighet! Haha Altibox er søppel. Og jeg skal bytte så fort ett annet selskap kommer med noe bedre.
Man betaler for det man vil ha. Telefon? Greit. TV? Greit. Fiber? JA! Noen syntes de er dyre. Men man må jo betale litt ekstra for kvalitet! 😃 Kjempe god erfaring med Altibox.
Kanskje er jeg overkresen, men opplever at nettverk går utrolig tregt til tider (heldigvis sjeldent) Er ingen andre som er koblet opp mot nettverket mitt da jeg har overvåkning av hvem som er koblet til ruter (NighthawkX4 R7500). Stort sett greit med fine hastigheter når det går bra. Enkelte ganger har nettet nesten vært helt borte med få KB/s i opplevd hastighet. Har ringt inn angående dette tidligere da jeg mistenker det kan være overbelastning på bruk i mitt område. Men ikke fått bekreftelse på dette.
Super kundeservice, men dårlige Internett bokser.