Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempefornøyd med Bergen Fiber. Kundeservice svarer etter kort tid. Har aldri opplevd å vente lenge. Og de er kunnskapsrike og løsningsorientert. Bergen Fiber er en perfekt leverandør av fiber. Alle mine utfordringer er løst i løpet av kort tid. Dette er et selskap jeg kan anbefale. Hilsen Steinar
Er fornøyd med hastighet og oppetid. Ikke fornøyd med prisen. Vurderer å bytte.
Vi betaler for 150 men reell hastighet er 40. Har tatt kontakt 10 ganger, samme svar hver gang: Garantert hastighet gjelder kun ved bruk av kabel. Hvem bruker ledning i dag?
Det er svindyrt med Fiber i Norge, og Altibox/Bergen Fiber er intet unntak, til tross for at de har kommunale og fylkeskommunale eiere. Men det er vel kanskje også derfor de er så dyr, Telenor er jo ikke så mye bedre og de er eid av staten. Jeg har hatt fiber fra Bergen Fiber i mange år nå, og er fornøyd med kvaliteten som feks oppetid, men prisen har gått stabilt opp og hastigheten ikke like mye. Får derfor bare 3/5 fra meg.
Har hatt besøk av selgere fra Bergen Fiber to ganger, etter at det er lagt rør i gatene på begge sider av huset. Første gang tok det måneder før de til slutt sendte epost at de ikke kunne installere «fordi de ikke hadde fått tillatelser fra grunneiere». Underveis hadde de likevel gjentatte ganger etter purringer bekreftet at alt var i orden. Så kommer en nye selger og sier at NÅ har de fikset tilkomsten, og jeg bestilte igjen. Så går det to dager, og epost fra Bergen fiber forteller at de dessverre ikke kan levere «på grunn av manglende tillatelser». Hallo? Hva slags kundebehandling er det? Er det ingen som har oversikt og kontroll? I tillegg har vi snakket med naboene og ingen sier at de har nektet å føre frem fiber. Mistenker at Bergen fiber plutselig ser at det vil koste litt ekstra å føre frem til huset, og så trekker de hele tilbudet. Slik behandling er useriøst og absolutt lavmål.
Etter at vi fikk fiber fra Bergen Fiber har vi ikke har noen problemer med internett.
Jeg har ringt og ringt, og fått ny boks, men på mine sider står den gamle boksen registrert enda. Så jeg har verken brukernavn eller passord på den nye boksen. Dette skulle skje av seg selv sa dere for 1,5mnd siden. Betalt 1500kr fått innkassere på neste regning, jeg kan ikke betale flere tusen kr når dere ikke leverer produktet. Du handler ikke på kiwi og får beskjed om å sette fra seg varene etter du har betalt. Ble tilbudt 300kr i avslag på «neste regning» som nå er gått til inkasso på et nett som ikke fungerer. Dere har tilbudt å Sende montør, og jeg sier jeg har hatt problemer med tlf men det var i orden nå, rett før jul. Så var jeg vekk reist i julen så det passet ikke akkurat. Så blir jeg bare spurt om Jeg har skrudd av og på boksen . JA! Mange ganger. Men ellers hyggelig kundeservice men dere skal ha de pengene selvom dere ikke klarer å levere produktet dere selger.