Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Variabel kvalitet på nett, lite hyggelig kundeservice, utbytting av utstyr i tide og utide noe som er ekstra kjipt når disse antennene ofte monteres på hustak, dårlig kvalitet på antenne og kabler, stiv pris. Ingen kompensasjon e.l om de gjør feil eller ved mangler på utstyr.
Hei John, takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail på [email protected] slik at vi kan se på saken din. Mvh Trude i Brdy
intternet hastighet var ikke innafor lovet kavlitet, sa opp abonoment og vart på på lagt og betat 2 extra mnd slev om jeg ikke hadde binging
Hei, takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at nett ikke fungerte hos deg. Hos oss har alle 30 dagers åpent kjøp og uten bindingstid. Så om man sier i fra før de 30 dagene har gått trenger man ikke å betale noen ting. Mvh Trude i Brdy
Utrolig frekt å sende ut stengegebyr på 1000,- når abonnement aldri ble stengt eller gjenåpnet. Og Brdy påstår at jeg lyver da jeg fortalte til deres kollega på kundeservice/tlf at regningen var betalt. Brdy sa at gebyr ikke vil bli sendt ut og abonnement ikke vil bli stengt når regningen var betalt, noe den var! De er såpass frekke og sier at jeg lyver når de ikke engang har stengt abonnementet og krever betaling for gjenåpning!!! Anbefaler ikke dette useriøse selskapet.
Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.
Hei, takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke har levd opp til den forventinger. Vi har flere type abonnement hos oss, noen som ikke krever fri sikt og andre som krever fri sikt. Wavelink krever helt fri sikt til vår sender for at vi skulle kunne levere stabilt og godt nett. Dersom man ikke har helt fri sikt eller har finjustere antennen kan man oppleve tregere nett eller ustabilt nett. Vi sender selvmonteringsutstyr som, slik at det er enkelt for kundene våre å justere antennen selv. Dersom man ikke får det til, kan vi sende en montør. Mvh Trude i Brdy
Bestildte til de og valgte og forhåndsbetale utstyret, problemet var at de ikke hadde noe utstyr, og de klarte ikke levere til avtalt tid. Slik at jeg ikke fikk fraktet utstyret til fjells, med scooter. (Ikke alle har bilvei til hytta) Utstyret ble derfor ikke montert, men de sendte faktura for bruk uten at utstyr ble tatt ibruk. Fikk heller ikke levere tilbake utstyret som var 100% ubrukt. Og heller ingen penger tilbake for utstyret. Her er tydelig em bedrift som kun er ute etter pengene dine, hvis mulig velg en annen leverandør!!
Hei Runar, takk for din tilbakemelding. Dessverre var det 14 dagers leveringstid på satellitt bredbånd i mai, da leverandøren vår var tom for utstyret grunnet cyperangrepet i februar. Vi ringt alle som bestille i denne perioden og informerte om det. Hos oss har du også 30 dagers åpnet kjøp, den gjelder fra den dagen vi sender utstyret. Vi starter fakturering etter 30 dager, med mindre annet er avtalt. Mvh Trude i Brdy
Jeg har hatt flere henvendelser til Kundeservice Brdy, både til teknisk support og faktura- avdeling. Jeg gir terningkast 5 (alt. 6) for MEGET TRIVELIG og IMØTEKOMMENDE service.. .Hva kan bli bedre: Undertegnede bruker ikke smarttelefon, og mottatt link for omtale på SMS blir derfor håpløst tungvint- følgelig ikke besvart. Kanskje kundeservice- ved avslutning av samtale- kan spørre om alternativ måte for tilbakemelding. Som i mitt tilfelle: link på mailaddresse. Mvh TÅ
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg skal ta forslaget ditt videre. Mvh Trude i Brdy
Har satelitt bredbånd fra Brdy,kan trygt anbefales er min erfaring så langt,både når det gjelder hastighet,stabilitet og pris Eneste negative med det,er at det er litt signal forsinkelse,men detter merkes ubetydelig ved vanlig bruk,strømme tjenester til TV fungerer perfekt