Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡
Hei Janne. Send oss gjerne en e-post på [email protected], så vi kan se på saken din. Mvh Trudr
Eg er superfornøyd med BigBlu. Har det på kontoret der eg arbeider som grafisk designer, og eg treng mykje og stabilt nett. Eg har alltid godt nett og aldri problemer. Anbefales.
Har hatt BigBlue i over 2 år og hatt bare gode erfaringer. Har det vært noe galt så har de på kundeservice ordnet opp med en gang, om det er med gode råd eller sent montør når antenna ikke har mottatt signaler. Litt ventetid på telefon, men de ringer tilbake ganske raskt. Så langt er det bare positivt å si om Bigblue.
I utgangspunktet et godt produkt, men det siste året har det vært ustabilt midt i beste sendetid. Dvs. mellom 20.00-22.00. Kunderservice nekter selvfølgelig for at det er noe galt med produktet, og vil ha det til å være brukerfeil. Vel, da er vi 3 naboer som sliter med brukerfeil. Heldigvis kommer alternativ på plass i løpet av 2022 slik at vi slipper å være tvunget til å bruke denne leverandøren.
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude i Bigblu
Økte pris med 50% fra den ene mnd til den neste. I tillegg forsvinner Wifi stadig vekk en halv times tid på kvelden
Hei Jørgen, Vi forstår at det er kjedelig at prisene øker men vår underleverandør har økt prisene inn til oss, så for at vi fremdeles skal kunne levere satellitt bredbånd var vi nødt for å øke prisene. Vi tilbyr fremdeles rimelig satellitt bredbånd fra 299,- i måneden. Ring gjerne kundeservice på 21554000, så vi kan feilsøke på linjen din. Det er ikke slik at wifi skal dette ut 30 minutter hver kveld. Mvh Trude i Bigblu
Ble oppringt på oppfordring og fikk ett strålende tilbud på "Hyttenett", som jeg etter litt om og men slo til på. To dager etterpå var utstyret på plass og jeg monterte opp uten problemer. Siden har det fungert knirkefritt og stabilt. Riktignok ble det påstått at hele mitt fødselsnr. måtte til for å kredittvurdere meg, noe som er reneste tøv. Hvordan kundeservicen fungerer aner jeg ikke da jeg ikke har hatt behov for den. Så langt er alt perfekt
Dårlig service dårlig dekning dette er bare talentløse...har klagd å klagd hjelper ingenting
Hei Jimmy. Så trist å lese at du ikke er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Trude i Bigblu