Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig service dårlig dekning dette er bare talentløse...har klagd å klagd hjelper ingenting
Hei Jimmy. Så trist å lese at du ikke er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Trude i Bigblu
Valgte Big Blue via satellitt til hytten. Utrolig ustabilt, treg respons, og håpløst til noe annet enn surfing og mail nesten. Falt ut titt og ofte og måte restarte ruter ofte, eller ringe Kundeservice for at de måtte gjøre noe i deres ende. Hele greien tok kvelden etter ett års tid. Deretter må jeg bytte satelitthode, uten at det hjalp. Da fikk jeg nok og byttet til trådløst bredbånd ettersom det var kommet på markedet i mellomtiden.
Hei Ricky, Takk for din tilbakemelding. Så leit at satellitt ikke fungerte til ditt bruk. Det er dessverre lengere svartid på Satellitt enn for eksempel fiber. Når det er sagt, er det ikke slik at man skal falle ut titt og ofte. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Mvh Trude i Bigblu
Ubeskrivelig lei av hele opplegget. Bare på en uke har jeg vært fri for nett opp til 6-7 ganger. 3 ganger har jeg fått melding om feil og de andre gangene ingen varsel. Men det er dessverre ikke bare en dårlig uke for big blue, men det skjer titt og ofte at man sitter uten nett. Å har man nett er det sjeldent det leverer det du betaler for. Det varierer igjennom hele dagen! Hjelper lite å ringe inn til kundeservice for de kan ikke finne noe galt. Gjett om det blir fiber, når det bygges ut forbi her. Gir karakter 2 av takknemlighet for det nettet jeg får!
bestilte og fikk levert pakke. siden jeg kan stå på plenen og se opp på sender tårnet regnet jeg med å få bra signal. jeg var derimot treg med å koble det opp.. så de hadde allerede begynt å fakturere meg da jeg skulle montere det. fikk ikke signal i det hele tatt.og måtte pent betale fakturaen siden angrefristen hadde utløpt. hjalp ingen ting at de hadde levert et produkt som ikke funket. virkelig et skikkelig drittfirma. IKKE KJØP!!!
Snakket med en en veldig hyggelig svensk dame, som loset oss perfekt gjennom vårt problem, helt herlig🙂
Styr unna hvis du ønsker stabilt nett! Som regel er det helt ubrukelig. Kan ikke streame tv eller til nettmøter. Tidvis ikke lese avisen engang! Kommer aldri i nærheten av å bruke opp prioritert datakvote, men får aldri den hastigheten som de sier. Elendig kundeservice! Vært i kontakt mange ganger og de får ikke gjort noe! Etter siste runde med dem skulle noe vært justert, men alt ble værre. Så nå blir det mobilt bredbånd på meg i stedet.
Vi er tre abonnenter her som sliter med at de ikke leverer hva vi betaler for. To av oss betaler for 10 Mbite/s. De leverer fra nesten null til 6 Mbite/s. De påstår at de leverer varen frem til antenne.Sjekker med injector direkte inn i PC som de sier.Ingen bedring.Resten av utstyret deres, kabel fra antenne og injektor må vi betale feilsøk på selv. Fikk tilbud om gratis router til verdi 400 kr. Hva hjelper det når data ikke når frem. Det er jo ikke router og wifi som det er feil på når injektor direkte i PC ikke bedrer hastigheten. INGEN av oss tre som ikke får hva vi betaler for mht hastighet tror Bigblue når de hevder at de leverer frem til antenne. Dersom strømmen går.Hvordan ville abonnentene reagert når vi ringer netteier og får beskjed om å feilsøke selv? Får håpe fiber er rundt hjørnet slik at vi får levert fra noen som er mer seriøse og som kan faget. Tragisk at stortinget har vert fødselshjelp til dette selskapet og kastet skattebetalernes i dass. De burde vert anmeldt for svindel. Ikke rart at de bytter navn så ofte med så mange utilfredse kunder. Bl.a Direct Connect, Breiband.no, Bigblue.no Både jeg og nabo har hevendt oss mange ganger uten noen bedring. Satt en time i tlf uten å nå frem i går. Dette siden de ikke ringer opp igjen. Så STYR UNNA DETTE SELSKAPET er min anbefaling viss dere har mulighet. For dere som ikke har annet alternativ. Ta det opp i kommune og fylket.