Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tror ikke de innser at signaler blir dårlige, grunnet overbelastning på nett... Bildet fryser, mister signal og bilde blir "mosaikk"... Innstilling av utvendig antenne er perfekt..???
Nettet fungerer bra og som det skal. Men da jeg skulle si opp abonnementet pga flytting, fikk jeg etter en tid en melding om en ubetalt faktura fra Brdy med et betydelig beløp, der det ikke sto noe om hva fakturaen var for. Det sto bare «hvis du har betalt, kan du se bort fra denne», så det gjorde jeg, siden jeg visste jeg hadde betalt alle regningene. Fikk så et inkassovarsel i posten, og jeg kontaktet kundeservice om hva dette var for noe. Fikk et frekt svar tilbake om at «du er opplyst om at det er bruddgebyr ved oppsigelse innen bindingstiden». Kan være jeg glemte vilkårene jeg signerte for nesten et år siden, men jeg fikk aldri tilsendt en faktura før purremeldingen, og de opplyste ikke hva fakturaen var for. Frekk kundeservice som la skylden på meg og ikke unnskyldte at de var dårlige til å informere. Skal ikke bruke Brdy igjen.
Håpløst hakkete, bruker wifi tale da jeg ikke har mobildekning, men nesten aldri brukelig, eneste er messenger, men begrenset hvem jeg kan snakke med der.
Hei Truls! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller epost [email protected] med ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Jeg skriver her siden jeg ikke får svar per epost. Jeg har vært kunde flere måneder og jeg var fornøyd til at de lurte meg på fakturaen forrige måned. Jeg har antennen inkludert og de sendte meg en faktura uten rabatt. Jeg betalte 50 kr for mye og de sa de skulle trekke de 50 kr neste måned. Jeg har fått antennen inkludert denne måneden som vanlig, men de har ikke trukket de 50 kr ekstra som jeg betalte forrige måned. Jeg skrev dem (den 11.3 2024) for at de sender meg fakturaen korrigert for at jeg kan betale før fristen (23.3.2024) og jeg har ikke fått svar eller fakturaen korrigert. Jeg begynner å være irritert ... Til at de fikser det kan jeg ikke anbefale dem 👎🏼. Tiden min koster mer enn 50 kr, men jeg vil ikke at de lurer meg 😤. Jeg har brukt nok tid og energi på det. Håper at de fikser det ellers skal jeg begynne å se på andre internett leverandører.
Hei, vi ser at du tok kontakt med oss om dette på epost 19.02 hvor vi svarte deg at feilen er rettet opp i og beløp ble kreditert. Kopi av kreditnota ble sendt til deg 23.02. Vi beklager dersom informasjon rundt dette har vært misvisende. Mvh Brdy
Veldig bra kundeservice som løste problemer raskt!
Hei. Så bra at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Vi setter pris på din tilbakemelding. Mvh Brdy
Alt fungerer helt perfekt. Jeg er superfornøyd.Kan anbefales.Helt topp
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy
Detter ut ofte så ikke så fornøyd da dette er meget irriterende
Hei Steinar! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med tjenesten fra oss.Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice