Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig kundeservice! Dem bryr seg ikke om kunden. Hvor har dem klart og samle sammen en sånn gjeng egentlig! Veldig ustabilt nett. Man betaler full pris og får bare halvparten av den farten man betaler for! Forbrukerrådet eller noe skulle virkelig ha tatt dem hardt!
Fikk jo omsider denne paraboltingen som skulle monteres på ytterveggen. Tok forsåvidt litt tid, men det kom signaler etterhvert.. Da vi var ferdige med å montere og aktivere denne dingsen så får vi internett til å fungere. 1,300 ping opp mot vg (tidligere hadde vi 4ms ping mot samme nettsted). Dette er jo forståelig da pingen må reise fra min yttervegg og opp til verdensrommet for å så komme ned igjen og opp igjen osv.. Testet litt rundt og sjekket hastighetsresultater. Vi hadde god nedlastning og forsåvidt helt grei opplastning på nettet. Men pingen gjorde slik at vi bare kunne være 1 smart telefon på nettet for å unngå totalkræsj. Da vi ringte opp Breiband sitt kundesenter ble vi fortalt at vi har fått det vi har bestilt og det er ikke noe mere de kan gjøre med det. Vi valgte derfor å benytte oss av denne "14 dager full returrett" greia (hvor vi måtte betale frakt selv på 430kr). Breiband er lovpålagt å sende deg returlapp for denne kassa. Etter vi hadde sendt avgårde denne 32 kilo tunge boksen ble vi fakturert kr 2,515. Vi ringte opp og ble fortalt at fakturaen var kredittert, så den kunne vi bare se bort ifra. 2 uker senere kom enda en faktura på 2.945kr, fordi da hadde RENTER PÅLØPT. Disse folka er veldig flinke på å sende fakturaer. Det ble til slutt advokaten vår som rettet opp i dette. Ingen faktura ble betalt, og en unnskyldning fra dette svindelselskapet fikk vi jo også omsider. Styr LANGT unna. Kan ingen andre tilby bredbånd på din adresse tror jeg like greit du kan klare deg uten.
Så lenge man slipper å ha med kundeservice å gjøre så fungerer selve nettet greit til "vanlig" bruk, se filmer og gå på nettet. Alt for dårlig fart til gaming ol. "KUNDESERVICE" derimot er fullstendig fraværende. Frekke og uhøflige, rett ut ufordraglige. Verste jeg har vært borti. Mye rot og tull med regninger, plutselig la de til "leie av utstyr" og skulle brått ha betalt for det og, selv om det ikke var noe tema da avtalen ble inngått. Stengningsgebyr på 1000 kroner for å gjenåpne nettet er helt bort i natta. Har aldri vært borti maken. Styr unna!
Det er lite bra som kan bli sagt om breiband. Nettet er like ustablilt som et egg som balanserer i handen på noen med parkinsons. De selger dårlig internet til AAALT for høye priser. De tjener penger på folk som bor utfor byene og på landet, det høres jo bra ut ikke sant? FEIL de har en kundeservice som gir blaffen i deg og trist når man ikke har et annet valg en å ha breiband. Hadde gjerne byttet men kan kun ha breiband hvor jeg bor..
Kundeforholdet mellom meg og Breiband startet på feil fot for å si det sånn! Satelittparabolantenne tingen eller hva de kaller det var jo brukt tidligere, og det var flere hakk og bulker i selve disken - og det står i bruksanvisningen at man må være forsiktig for å ikke "deformere plata" (noe som tidligere eier eller transportør allerede har gjort). Tok litt tid, men til slutt fikk vi det opp å gå. Startet med 1,000 ping på vg.no, men fikk rettet det etter en stund. Helt greit, men ikke noe å SKRYTE av.
Etter å ha "kjempe meg" gjennom utallige år med oppstartsvanskar og barnesjukdommar hjå Connect.no, no kalla Breiband.o - må eg sei at grensa er nådd. Dei har kome seg, men når ein er so uheldig og får abonnementet stengt (Ja, eg veit at det ikkje er bra) Men uheldig kan alle vera, so straffa dei deg med over Kr. 1. 000 i opningsgebyr. Kva er det for kundeservice??? Takk for meg. Har allerede 2 abonnement hjå ICE, og lar idag ICE (med eineståande kundeservice, by the way, få overta mitt siste breibandsabonnement og! Heia ICE!
De greier å holde avtaler slik at du mister angrerett og betaler 1400 som du kaster i søpla, de oppgir ikke informasjon du borde ha. De sier at du kan få trådløst nett hos deg, i mitt tilfelle moss, men de har kun 1 antenne som ikke rekker til deg. Da er det bare å koste på seg fastbredbånd (adsl). Du vil angre dersom du ikke sier ifra innen 14 dager, håper de som prøver kobler opp og ringer og klager samme dag. De tilbyr ikke fast bredbånd, så du må nok prøve noen andre.