Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettverket går ofte ned med jevne mellomrom. Kundeservice er ofte ikke å få tak i og når de først tar telefonen så er det sjeldent med en løsningsorientert holdning. Hastigheten er aldri som reklamert, tross nært perfekt signal. Prisen er helt på jordet høy og reflekterer på ingen måte produktet du får.
Skuffende resultat. Stadig feil og avbrudd. Tilnærmet aldri helt uten problemer. Første 3 årene som kunde hadde jeg under 30% av hastigheten i abonnementet. Email til support tar fra 2 til 4 uker å få svar, telefon 1++ før du får svar. Virker som kundeservice ønsker hjelpe men at det skorter på teknikken eller kompetansen. Har hatt problemer med samtlige strømmingstjenester fra tid til annen de de skylder på mitt utstyr som ruter osv, har dessverre ikke noe annet valg en dem da Kommunen har solgt seg til dem og mobildekning ikke er tilfredsstillende.
Elendig dekning/hastighet og elendig kundeservice. Har byttet leverandør!
Faller ut til tider av forskjellige grunner. Men er bedre en Ice. Ingen andre klarer å levere breiband i Enebakk 20 min fra Oslo.
Hver gang det er trøbbel med repeateren dems skylder dem på min trådløse router.. Min erfaring er at jeg aldri har hatt problemer med den, men ukentlig med dems utstyr. Eneste løsningen jeg fikk beskjed om nå sist var at jeg kan kable direkte til pc, nettbrett og telefon så blir det nok bra... Hvis det ikke hjelper måtte jeg ta kontakt igjen. Noe som tok meg en time.
Ble oppringt av en telefonselger som ville selge meg breiband.no abonnement. Jeg var ikke veldig imponert over bredbåndet jeg hadde, så jeg ga det en sjanse. Etter kort tid fikk jeg en eske fra Breiband.no til selvmontering. Bruksanvisningen var horibel og inneholdt flere feil, men ved hjelp av servicetelefonen fikk jeg montert det som det skulle være, og fikk signaler fra ei antenne i nærheten. Likevel kom jeg aldri på nett. De på servicetelefonen var hyggelige, men til tross for råd og veiledning så virket ikke systemet. Etter 14 dager fram og tilbake ga jeg opp og sendte alt materiale tilbake. Fikk inntrykk av at breiband.no var et noe useriøst og amatørmessig firma. Anbefales absolutt ikke!
Har vært kunde siden oppstarten, og det første året funker alt smertefritt. De siste 2-3 åra har vært preget av feilmeldinger, nedetid, for lav hastighet og myyyye frustrasjon. Anbefaler ikke tjenesten til noen, med mindre det er som for meg, at man ikke har noen alternativer. Kundeservice er et kapittel for seg, deres vanlige svar når man melder feil er; alle våre systemer fungerer som de skal, men du sitter der å får knapt åpnet en mail. Tragisk selskap som burde fått en real smekk. Styr unna for enhver pris!