GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Inngikk kontrakt for Fiber med 12 måneders bindingstid. Ingen internett så langt, etter over 2 måneder, da de ennå ikke har klart å sende en montør og utstyr jeg trenger for å koble meg opp. De tilbyr refusjon av faktura og at jeg må vente ytterligere 2 måneder før jeg får nett. Annen WIFI få jeg ordne selv fra annen leverandør (de anbefalte meg Telenor). Ingen i kundeservice synes dette er beklagelig. De sier dette er helt innafor. For å gå ut av kontrakten krever de 4500 kroner. Dette er det verste selskapet jeg har handlet med hittil.
Hei Ole Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect. Jeg ringer deg i løpet av dagen slik at vi kan komme frem til en løsning sammen! Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect
Det blir for dyrt , da du må betale for RiksTV i tillegg
Hei Ann, Takk for tilbakemeldingen. Dersom du er misfornøyd med prisen kan vår abonnementsavdeling gjerne tilby en bedre pris for deg. Rikstv kommer som en egen faktura ettersom vi kun fakturerer for internett. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect
They have been fixing the connectivity issues for longer than 5 days in a row (I'm not sure when I get the internet back. ). This can happen only if they have really major issues with the network equipment or simply not working on it at all. At the same time, there are no regular updates, and I suspect will be no compensation etc. It was much better before with Lynet. After the acquisition, they significantly raised the prices and made service much worse. If you have a choice, don't use this provider. Unfortunately, the Norwegian market is rather poor, and that's the reason why we have this level of service.
Hi! We apologize for the ongoing connectivity issues you have experienced over the past five days. We understand how frustrating this must be, especially with the uncertainty around when your internet connection will be restored. Unfortunately, I don't have specific insights into your case at the moment. However, if you contact us directly, our team will be ready to assist you promptly. We appreciate your patience and understanding during this challenging period. Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerly Petter | Globalconnect
Hverken fornøyd eller misfornøyd. Bindingstid med 4-500,- pr.mnd ok. Men etter 12 mnd. 908,-. Går ikke Ann å fryse abonnement, det er dårlig da det eren sommer hytte som brukes 6 mnd. i året.
Hei! Takk for tilbakemeldingen, dette er noe som vi tar med oss videre og vil se på om dette ikke kan bli en mulighet til fremover. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect.
Nedfall av linje kl. 2130 og ingen beskjed om hvorfor verken på nett, sms eller Mail. Kundeservice stengt selvsagt. Morgenen etter, fortsatt ikke nett og fortsatt ingen beskjed. Ved kontakt hos kundeservice møter man riktignok hyggelige medarbeidere, men som åpenbart ikke kan si noe som helst. Skal «ta det videre» men vet ikke noe om hvorfor, hvor lenge eller hvordan. De kan heller ikke si noe om leverandøren som skal fikse problemet for det er hemmelig (OneCo eller Entel). 3 ganger har jeg purret og like dårlig service/info hver gang. Til 900kr mnd forventer jeg adskillig mer. Bytter nå.
Hei Kristian. Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her på bytt og ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Har vært kunde i 4 år, og hver sommer så blir det problemer. Flere ganger i uken så mister jeg nettet, og må følge med på "fellesfeil"-område på nettsiden deres. Husker en gang for et par år siden hvor de sa internettet gikk fordi det ble for varmt på serverene, og de skulle fikse det. Tydeligvis har de ikke gjort det, fordi det skjer fortsatt. Nåværende problem har vart i 3 dager, og har da vært 3 dager uten internett. Forventet rettetid var i dag kl. 16:00, men nå er klokken 19:00 uten oppdatering. Hold deg langt unna..
Hei Anders, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Jeg vil gjerne sjekke oppi den fellesfeilen, men finner ingen informasjon her koblet opp mot ditt abonnement. Gjerne kontakt oss når det passer for deg enten over telefon 33 99 01 00 via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect
De er jo så hjelpesløse at jeg lurer på om det er noe galt med de som jobber der. Hjelpes meg!
Hei Morten, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg, men jeg finner dessverre ikke noe informasjon her koblet opp i mot et abonnement hos oss. Gjerne kontakt oss når det passer for deg enten over telefon 33 99 01 00 via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect