GlobalConnect opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kobling, øker prisene betraktelig uten varsling årlig, og ekstremt uprofesjonelle kundebehandlere
Hei Beklager opplevelsen du har hatt i kontakt med oss. Med tanke på prisøkningen, så vil vi alltid kunne tilbyd alle våre kunder en kampanjeperiode på 12 måender dersom en ønsker ett tilbud på lavere pris. Dersom du ønsker tilbud på dette, så kan vi nås via disse kanalene globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Endret pris til nesten det dobbelte uten varsel. Nekter å selge lavhastighets pakkene som tilbys på deres nettside. Sier derfor opp i slutten av måneden og går tilbake til 4g fra Telenor.
Hei Bjørn Beklager at det er kommet økning på din avtale, her virker det som det er kampanjeperioden din som er gått ut. Når det gjelder prisgivning på avtalene som kan tilbys, er det kun vår abonnementsavdeling som har mulighet til å komme med tilbud på dette, og de kan varriere fra området til området Om du ønsker et tilbud på dette, kan vi nås angående dette via vår hjemmeside globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De har ikke kontroll på sin fiber og kan desverre ikke regnes som en seriøs leverandør i markedet.
Hei Per Veldig leit å høre at du har denne opplevelsen med fiberløsningen. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Selskapet har byttet navn flere ganger og heter nå Global Conect. De begynte å bruke en tredjepart til fakturering hvilket fordyrer tilbudet for oss i tillegg som det er meget forvirrende å få regninger fra andre enn den du er kunde hos. Så vi jakter på andre som kan tilby samme tjenester til lavere pris og uten eksterne blodsugere som gjør at det blir dyrere for oss.
Hei Leif Beklager opplevelsen som du har hatt her med tjenesten. Når det gjelder pris så kan vi alltid tilby kampanjer til våre eksisterende og nye kunder. Gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hadde betalt, har kvittering! Fram til og med Juli! Plutselig forsvant nettet!! Da jeg kontaktet de!! Fikk jeg til svar!!! Du har sagt opp!!?? Hvorfor skulle jeg gjøre det?? Hadde betalt for Juli mnd!! Ganske utrolig!! Er 60 år!! Òg har ikke 1 inkasso!! Siste ord!! Er ikke sagt!!!🤮🤮 Dette er dessverre den hele og fulle sannheten!! Ordbruken er dessverre berettiget!! Kommer aldri til å anbefale dette besynderlige selskap!! Har vitner! Som kan bekrefte dette!! De hevder enda at jeg har sagt opp!!?? Ganske utrolig!! Jeg har forskudd betalt til og med Juli!! Nå er jeg offline!!?? Telia vet at byttet skulle vært i siste uken i Juli!! Bare tragisk og trist!!!
Hei Vidar Beklager din opplevelse med bestillingen her. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne konatkt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Alt for mye nedetid i forhold til andre aktører. De er flinke til å sende ut driftsmeldinger men oppdateringen er bare at det er feil på nettet med en ny oppdatering om 2 timer. Oppdateringen er som regel den samme som forrige driftsmeldinger med nytt saksnummer. Dette er såpass problematisk at hjemmekontor ikke er en mulighet da også 5G dekningen der vi bor er meget dårlig. Styr unna dette selskapet om du har mulighet.
Hei Lasse Beklager opplevelsen med tanke på feilene som har kommet. Vi jobber aktivt med å oppdatere til nyeste informasjon når det er kommet inn. Dersom du trenger videre info så kan vi også kontaktes direkte Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Jag skulle få fiber 1a december 2023. Det är nu 22a maj 2024 och jag har fortfarande ingen fiber. I tillägg må jag vara projektleder och ringa Globalconnect och deras underleverantör för att ting skal bli gjort. Man kan ju hoppas på att produkten är bra när de levererar. Men än så länge har det bara kostat mig tid och energi. Undvik.
Hei Markus, Dette høres ikke bra ut og vi må bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Det kan desverre være mye utfordringer når det komemr til leveranse av fiber og det er derfor leveransen kan i noen tilfeller bli noe forsinket, vi ønsker likevel å finne ut av årsaken her og hjelpe deg videre. Det er ikke mulig for oss å diskutere individuelle saker på offentlig forum grunnet personsvernsregler, ta gjerne kontakt med oss direkte så finner vi ut av dette! Mvh Mohammed | GlobalConnect