GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jag skulle få fiber 1a december 2023. Det är nu 22a maj 2024 och jag har fortfarande ingen fiber. I tillägg må jag vara projektleder och ringa Globalconnect och deras underleverantör för att ting skal bli gjort. Man kan ju hoppas på att produkten är bra när de levererar. Men än så länge har det bara kostat mig tid och energi. Undvik.
Hei Markus, Dette høres ikke bra ut og vi må bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Det kan desverre være mye utfordringer når det komemr til leveranse av fiber og det er derfor leveransen kan i noen tilfeller bli noe forsinket, vi ønsker likevel å finne ut av årsaken her og hjelpe deg videre. Det er ikke mulig for oss å diskutere individuelle saker på offentlig forum grunnet personsvernsregler, ta gjerne kontakt med oss direkte så finner vi ut av dette! Mvh Mohammed | GlobalConnect
Det går rundt en selger i vårt område for GlobalConnect som oppgir en rekke feilaktige påstander om at koaxialkabel skal fases ut, når sannheten er at blant annet Telia skal oppgradere denne kabelen til 3.1. Skittent triks for å lure folk over på fiber når det a) ikke har noe å si for området her hastighetsmessig og b) ikke utgir noe prisforskjell. Om dere har en god avtale som kunder burde ønske seg og er et troverdig selskap så burde det ikke være nødvendig å lyve om slikt for å prøve å skape unødvendig panikk? Å rett og slett oppgir feilaktige opplysninger til potensielle kjøpere er jo ikke akkurat tillitsvekkende.
Hei Camilla Ønsker å beklage for opplevelsen du har hatt her med innsalget som er gjennomført på din adresse, slik skal det absolutt ikke være har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Var littegrann ustabilt i begynnelsen, men har de siste månedene vært dønn stabilt etter hva jeg har oppfattet. Får farten jeg betaler for også (300/300).
Hei Torkel Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten og får den hastigheten du skal ha. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Undvik GlobalConnect! De håller inte vad de lovar och skyller på Telenor. GlobalConnect är alltså ingen Fiberleverantör utan anlitar Telenor för att installera fiber. De nämnde att installation skulle ta 4-8 veckor. När vi fick besked att det skall ta ett halvår totalt ville vi annulera kontraktet med hänvisning att de inte följt sin del av den utlovade tiden. Svaret blev att det inte går utan då får vi betala en annuleringsavgift. Vidare tyckte de att vi skulle kontakta Telenor för att klaga och få gratis bredband under tiden fram till augusti. Detta borde vara något som GlobalConnect borde göra då det är de som har kontakt med Telenor, vi har ingen kontakt med dem utan endast med GlobalConnect. Skamligt agerande GlobalConnect.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Usikker om hva det er her, satelitt eller noe.Veldig dåglig, bryter hele tiden når man dittef på nett og gjør noe med bank osv... Må vente lenge før man kan koble seg på igjen... Ingenting å ha for meg. Ønsker ikke denne Lenger. Søker derfor etter nytt nett som er bedre. Tar helst trådløst bredbånd,ingen fiber,TV og Mobil i ett og samme.
Hei Rita Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
GlobalConnect Fiber tilbyr en tilsynelatende ok fiberløsning, men bak fasaden skjuler det seg en frustrerende mangel på tydelig informasjon og urimelige avbestillingsgebyrer. Det er beklagelig at GlobalConnect Fiber ikke fremmer tilstrekkelig informasjon om kravet om en Telenor Fiberlinje inn i huset. Denne unnlatelsen fører til unødvendige forvirringer og misforståelser blant kundene, spesielt når dem må bære kost av graving fra tomtegrense, selv om dem har en fiber alt. Mangelen på klarhet kan føre til frustrasjon og bortkastet tid for potensielle kunder som ikke oppdager dette kravet før de allerede har forpliktet seg til avtalen. Det er også urovekkende å oppdage det skyhøye bruddgebyret på 4500 kr ved kansellering av avtalen. Et slikt gebyr virker urettferdig og urimelig, spesielt hvis det ikke ble tydelig kommunisert før avtalen ble inngått. Dette gebyret kan virke avskrekkende for kunder som vurderer å avslutte avtalen av ulike årsaker, og det gir et inntrykk av at selskapet prøver å binde kundene sine på en tvilsom måte. I tillegg til å tilby en ok tjeneste, er det avgjørende for enhver virksomhet å kommunisere ærlig og TYDELIG med kundene. GlobalConnect Fiber må jobbe med å forbedre kommunikasjonen sin for å unngå misforståelser og skuffelser blant kundebasen. Åpenhet og ærlighet bør være kjernen i enhver forretningspraksis, og det er dessverre noe som synes å mangle i denne sammenhengen.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønkser at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Var lovet null bindingstid. Da d ble et kaos uten like ville jeg ut av dritten,men neida,da må d betales 4500kr. Så no sitter jeg med verdens verste nett,ingen tv(nei,det skulle ikke være min jobb å ordne m rikstv,d skulle være m). Glede meg bare til jeg kan be dem reise fit dem hører hjemme. Man kan sitte å se en film,så henger det plutselig. Da har man tid å gå på do,ta en dusj og div,enda kan den snurre når man kommer tilbake.Håper ingen er så dum som meg og sier ja til denne dritten.
Hei Elisabeth Beklager opplevelsen du har hatt med bestillingen av tjenesten, slik skal det absolutt ikke være . Har dessvere ikke direkte innsikt i saken din, men ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan se på dette samme med deg og finne en løsning på problemet som du opplever vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect