GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De utnytter «monopolsituasjon» med å få deg som kunde FØRST med gode priser, deretter setter de opp prisen 20-30% årlig, for å ta igjen «tapet».
Hei Gjermund Her virker det som kampanjeperioden din har gått ut, og derfor har prisen økt Kontakt oss, så skal vi kunne komme med ett nytt tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Dårlig nett så fort det kommer snø. Hopper også ut flere ganger i mnd. Og faktura kommer i hytt og pine. Og når man får sms med link for å betale fakturaen. Da er den gått ut. Kan gjerne få den kl 12 om kvelden. Og da må man bruke en halv dag på å få tak i dem. Og da kommer man alltid til noen som man skulle tro har sin første dag på jobb. Har omtrent kontakt med dem 1 gang i mnd. Noe som burde ikke vært nødvendig. Også har dem blod pris.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect