GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Dårlig nett så fort det kommer snø. Hopper også ut flere ganger i mnd. Og faktura kommer i hytt og pine. Og når man får sms med link for å betale fakturaen. Da er den gått ut. Kan gjerne få den kl 12 om kvelden. Og da må man bruke en halv dag på å få tak i dem. Og da kommer man alltid til noen som man skulle tro har sin første dag på jobb. Har omtrent kontakt med dem 1 gang i mnd. Noe som burde ikke vært nødvendig. Også har dem blod pris.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Røverbrdrift. Signerte hos en dørselger. Da de meldte om tre måneder+ forsinkelse kansellerte jeg bestillingen under henvisning til forbrukerkjøpslovens paragraf 23 (vesentlig forsinkelse). Nå krever de meg for et gebyr på 4500 kroner. Oppfatter dette som et rent bedrageriforsøk. Bare å holde seg langt unna.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Stephen | GlobalConnect
Helt umulig å få noe som helst kontakt med kundeservice, hverken tlf, chat eller skjema
Hei! Jeg vil først beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Køen til kundesenteret kan variere. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din her, du må gjerne kontakte oss slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
På linje med det man kan forvente seg i et utviklingsland, og i hvert fall ikke et industriland
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect