GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hold deg unna fra GlobalConnect. 3 timer venting på telefon og kommer ikke fram. Måtte bruke chat tjenester måte venter 45 minutter. Det hjelper fortsatt ikke. Ustabil internet. Tilslutt sendte dem en melding at du klarer ikke å gjøre bedre og henviser en ekstern link som forklarer hvordan forbedre wifi hjemme. Veldig dårlig problem løser!!
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat
Skrev under 1 års avtale på fiber. Etter et par måneder ble jeg nødt til å flytte fra adressen. Ingen mulighet til å fryse avtalen. Blir nå fakturert for et produkt jeg ikke får. Ingen ønske om å løse saken fra Globalconnect sin side. Skygg unna!
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat
Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt
Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠
Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett
Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna, leverer ikke det dem skal , umulig å få tak i support, elendig forklaring på installasjon. Kort sagt helt for jævlig
Hei, vi har dessverre hatt økende trafikk inn til oss på kundeservice den siste tiden. Vi jobber aktivt med og løse dette. Er usikker på problemene du har opplevd her, men gjerne prøv og ta kontakt med oss på chat på hjemmesiden vår så får vi sjekket her. GlobalConnect/Preben
Dårlig fra første stund! modem og ruter måtte plasseres i gangen istedenfor ved eksisterende TV-uttak i stuen. Greit nok, det kan de kanskje ikke noe for... MEN, nettet har vært svært ustabilt tiltross for at det er fiber med høy ned- og opplastningshastighet. Det hjelper lite om det ikke er stabilt. Det har også ila ett par måneder, gått fra 1000mbps ned, til 485mbps. Fortsatt raskt nok til mitt bruk (holdt med 100mbps som jeg hadde tidligere), men ikke det de lover. Det satt til side, er det heller ikke mulig å endre SSID og passord uten å oppgi hva nettet skal hete og hva passordet skal være i chatt på deres nettside. Du har heller ikke mulighet til å få et alternativt bånd (med deres standardutsyr) på 2.4ghz om du har IoT-enheter som krever dette for oppkobling. Og helt tilslutt; nettsiden er nærmest ubrukelig. Det er så mange bugs (prøvd flere nettlesere) at du skal ha flaks hvis du får til å logge inn. Ikke at du har noe der å gjøre, for du kan stort sett bare endre kontaktinfo eller stille deg i chatt-kø. Skulle ønske sameiet ikke hadde byttet leverandør...
Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på denne saken sammen, og løst den. GlobalConnect/Preben