GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt
Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠
Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett
Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna, leverer ikke det dem skal , umulig å få tak i support, elendig forklaring på installasjon. Kort sagt helt for jævlig
Hei, vi har dessverre hatt økende trafikk inn til oss på kundeservice den siste tiden. Vi jobber aktivt med og løse dette. Er usikker på problemene du har opplevd her, men gjerne prøv og ta kontakt med oss på chat på hjemmesiden vår så får vi sjekket her. GlobalConnect/Preben
Dårlig fra første stund! modem og ruter måtte plasseres i gangen istedenfor ved eksisterende TV-uttak i stuen. Greit nok, det kan de kanskje ikke noe for... MEN, nettet har vært svært ustabilt tiltross for at det er fiber med høy ned- og opplastningshastighet. Det hjelper lite om det ikke er stabilt. Det har også ila ett par måneder, gått fra 1000mbps ned, til 485mbps. Fortsatt raskt nok til mitt bruk (holdt med 100mbps som jeg hadde tidligere), men ikke det de lover. Det satt til side, er det heller ikke mulig å endre SSID og passord uten å oppgi hva nettet skal hete og hva passordet skal være i chatt på deres nettside. Du har heller ikke mulighet til å få et alternativt bånd (med deres standardutsyr) på 2.4ghz om du har IoT-enheter som krever dette for oppkobling. Og helt tilslutt; nettsiden er nærmest ubrukelig. Det er så mange bugs (prøvd flere nettlesere) at du skal ha flaks hvis du får til å logge inn. Ikke at du har noe der å gjøre, for du kan stort sett bare endre kontaktinfo eller stille deg i chatt-kø. Skulle ønske sameiet ikke hadde byttet leverandør...
Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på denne saken sammen, og løst den. GlobalConnect/Preben
Etter en start med litt forvirring om hvor mange abonnementet jeg skulle betale for fungerte GC ganske greit en måneds tid før resetting av veggboks ble en nødvendig rutine og bortfall av nettverket, relativt korte, men altfor hyppige også ble noe man "måtte" være forberedt på. Kundeservice og brukerveiledninger er ikke veldig god(-e}, og hender noe i helg/helligdager så eksisterer ikke dette.
Hei, hørtes ikke ut som alt stemte her nei. Vi har og åpent i helger, 10-15 på chat på hjemmesiden vår. Så er mulig og nå oss der. I ukedager har vi åpent 8-21 på telefon i tillegg. Hvis du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får sjekket nøyere opp i det. GlobalConnect/Preben
G.C. klarte ikke levere nett.. Etter utallige tlf. foreslo de en nødløsn. m kobling til pc.. ustabilt nett og dager uten nett.. ble konkludert av kundebeh at d var noe galt med modem.. de skulle sende ny.. den kom aldri. Det ble uholdbart og vi sa opp kontrakten.. Etter mange forsøk på minnelig løsning og tilbud om å dele på "kontraktsbrudd" fra begge parter, betale halvparten fra vår side.. fikk vi svar fra G.C. klage beh. om at infoen vi kom med ikke stemte.. vi hadde misforstått.. Sjokkerende.. Trodde knapt nok det vi leste.. Etter flere runder hvor den siste klagen ble besvart med at fakturaen på 6.425 måtte betales i sin helhet.. for kontraktsbrudd.. Har lest utallige klager fra andre som nesten var for ille til å kunne være sant..tenkte jeg før.. Nå føyer vi oss inn i rekken av de.. Er sjokkert over pers. på klageavd.. som gir info som er direkte løgn og totalt mangel på forståelse og løsning på en situasjon som de faktisk selv har skapt for en kunde.. Trodde ikke det var mulig av en bedrift i 2023.. Aldri mer G.C. STYR UNNA !!
Hei Lisbeth. Jeg vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom vi har gidd deg informasjon som ikke stemmer er det fint om du informerer oss om dette slik at vi får tatt en ny gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat