GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig stabilt nett, aldri noe surr. Montør var flink, utstyret funket bra og service.
Påstår vi må betale for bruddgebyr på bestilling utført av en tilfeldig person. Helt håpløst å komme til enighet og å få svar. Saken har pågått siden 14. februar. Krav oppunder 100 000 kr.
Fekk eit godt tilbud fra globalconnect om levering via telenor fiberen som vi allerede var kunde hos. Utstyret kom i posten noen dager før telenor drog ut pluggen. Og etter eit par timer nede var det bare å plugge i utstyret og vere tilbake på nett. Har no vore dønn stabilt i 2 måneder.
De leverer god hastighet til en billig penge, men klarer ikke å holde det stabilt i mer enn to uker i strekk. Konstant fellesfeil hvor dem sender ut montører og kan derfor ikke estimere nedetid. Fikk beskjed det kunne ta opp til 3 arbeidsdager to ganger på rad. Helt useriøst, og ingen måter å fikse opp i noe selv. Styr unda og betal litt mer for et selskap som klarer bedre oppetid enn disse. Får totalt nextgentel vibes av dette selskapet. Kundeservicen har også ofte 40min ventetid, så det er bare å smøre seg med tolmodighet når nettet først kollapser
Flyttet til adresse hvor GlobalConnect ikke kunne levere, må fortsatt betale for alle gjenværende måneder av bindingstid etter oppsigelse. Styr unna.
De kutter nettet uten å sende faktura også tar de gebyr for å åpne igjen. Kontakter kunde service - de sier de skal ordne opp i det også hører jeg ingenting
De lurte oss inn i en avtale som viste seg å ha helt feil premisser, og som derfor ble 4 ganger så dyr som naboens internett-tilgang-avtaler. De sender fortsatt store regninger selv etter at vi har forsøkt si opp avtalen flere ganger, og etter å ha flyttet fra leiligheten for snart 1 år siden! De tar nesten aldri telefonen og er ikke interessert i dialog. Hold dere langt unna disse!