GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
STYR UNNA!! De skulle ikke hatt 1 stjerne engang. Selger lover internett senest en bestemt dato på telefon, jeg stolte på han og vi lagde en muntlig avtale. Tilsendt skriftlig avtale mangler disse opplysningene, men det fikk meg hus forbi. Jeg fikk en sms noen dager etter at angrefristen min (14 dager) gikk ut, denne hadde info om ny oppkoblingsdato over 1 mnd senere enn avtalt på telefon. Dette kunne ikke gjøres noe med, jeg ble lovet oppsigelse uten kostnad til tross for at jeg sa opp senere enn angrefristen gikk ut. Nok en muntlig lovnad de ikke holdt. Ble belastet 4500 kr i bruddgebyr, da jeg ikke kan bevise det de har lovet muntlig. De nekter å stå for det de har lovet, jeg må betale.
Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Jeg har aldri vert borti et så dårlig selskap før. Bestillte fiber via de i desember 2023. Ble da informert om at de skulle grave kabel inn til husvegg og komme og koble opp utstyr.Tiden gikk og han som skulle trekke fiber til huset kom i starten av mars men han skulle ikke grave noe dette måtte jeg gjøre selv noe jeg spurte 2 ganger om at de faktisk skulle gjøre til han på kundeservice ved bestilling som han bekreftet. Han gjorde seg ferdig og jeg ventet da på han som skulle komme og koble opp utstyret som selger da hadde lovet. Kontaktet kundeservice og fikk da beskjed om at dette måtte jeg gjøre selv🤷♂️. Fikk til slutt koblet det opp men nettverket har vert ustabilt og har kontaktet kundeservice X antall ganger den siste mnd forsøkt mye og de sier selv at de ser enheter mister signal. De rådet meg i dag til og kjøpe nytt privat utstyr på Elkjøp og sende dems i retur siden det ikke fungerer noe de ser. Sier da at jeg vil avslutte og da krever de et brudd gebyr for en vare de ikke kan levere som lovet. Men hvis jeg fortsetter som kunde vil jeg slippe bruddgebyr og siste med en ubrukelig linje som jeg da må koste utstyr til selv. Makan til kundeservice de har heller ingen maks tid på feilsøking men her er det nok😤
Hei Gøran Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Feilinformasjon og dårlig kundebehandling. Ikke villig til å imøtekomme kunden. Global Connect.
Hei Christine. Først vil jeg beklge for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har blitt feilinformert om noe ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp hva som har skjedd og finne en løsning på dette. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar kontakt med oss direkte, slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
For all del styr unna, det finnes bedre alternativ. Var fornøyd helt til de kuttet linje uten forsvarsel, enden på saken var at de ikke kunne levere her hvor jeg bor. Det kunne de opplyse om 1 uke etter endt brudd på abonnementet. De får ikke ei krone mer av meg, heller ikke noe skryt. Kun elendig kundeservice og ventetid på flere minutter på telefon og chatt. Kommer aldri til å skryte av dette selskapet.
Hei Grete Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen av tjenesten her. Dessverre er det ikke alltid vi kan videreføre leveransen på ny adresse, og vi må foholde oss til adressen som avtalen inngås på. Har desverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på saken med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...
Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får bra tilbud med beskjed om at det samme tilbudet gjelder så lenge vi binder i 12 nye måneder fremover... får ikke beskjed om at perioden er over å får plutselig regning på nesten det dobbelte, får så tilbud med pris på 50% over det vi hadde tidligere
Hei Marius I henhold til våre kampanjeperioder er dette noe vi alltid kan tilby til våre kunder, nye og eksisterende Om du ønsker dette, kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud til deg her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare tull med faktura. Dårlig service. Må ringe igjen og igjen og igjen fordet samme problemet, i mitt tilfelle var det at wifi hadde dårlige signaler i huset. Kunne ikke gå på verandaen uten at dekningen forsvant. Etter å ha snakket med dem ti ganger, ga jeg bare opp. De sendte meg også utstyr jeg hadde alt. Og begynte å ta ekstra betalt for dette. Uten noen forbedringer.
Hei Johannes, dette hørtes ikke noe bra ut! Herfra har jeg ikke innsikt i saken din, men ønsker gjerne at du sender oss en mail på [email protected] slik at vi kan finne en permanent løsning for deg. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat