GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...
Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får bra tilbud med beskjed om at det samme tilbudet gjelder så lenge vi binder i 12 nye måneder fremover... får ikke beskjed om at perioden er over å får plutselig regning på nesten det dobbelte, får så tilbud med pris på 50% over det vi hadde tidligere
Hei Marius I henhold til våre kampanjeperioder er dette noe vi alltid kan tilby til våre kunder, nye og eksisterende Om du ønsker dette, kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud til deg her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare tull med faktura. Dårlig service. Må ringe igjen og igjen og igjen fordet samme problemet, i mitt tilfelle var det at wifi hadde dårlige signaler i huset. Kunne ikke gå på verandaen uten at dekningen forsvant. Etter å ha snakket med dem ti ganger, ga jeg bare opp. De sendte meg også utstyr jeg hadde alt. Og begynte å ta ekstra betalt for dette. Uten noen forbedringer.
Hei Johannes, dette hørtes ikke noe bra ut! Herfra har jeg ikke innsikt i saken din, men ønsker gjerne at du sender oss en mail på [email protected] slik at vi kan finne en permanent løsning for deg. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den er greit nok men Modem er på kjeller kommer ikke nok til 2 etg og fikk ekstra utstyr forsett
Hei Rajamohan! Takk for din anmeldelse, dersom du opplever noen redusert tjeneste så ønsker vi at du kontakter oss slik at vi kan feilsøke nettet hos deg. WiFi varierer stort fra bolig til bolig så vi vil gjerne hjelpe deg å få den beste opplevelsen! Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat
Ikke alltid fornøyd med avtalen. Synes de er altfor dyre. Har hatt flere diskusjoner med dem.
Hei, Takk for din henvendelse. Vi er alltid opptatt av å holde prisene på våre tjenester så lave som mulig. Dessverre har dagens markedssituasjon med prisøkninger gjort det utfordrende å opprettholde lave priser som våre kunder kan oppleve som tilstrekkelig lave. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi leverer høykvalitets tjenester til våre kunder. Vi forstår at prisene kan oppfattes som høyere enn ønsket, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å optimalisere kostnadene på for å kunne tilby best mulig verdi for pengene. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Helt utrolig at et firma som skal være profesjonelt sender ut e-post om dobling av pris dagen før det trer i kraft. I tillegg snakker man med kollegaer og naboer som har samme abonnement og de betaler halvparten av det jeg gjør. Fy skam🤬
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din, men hvis du har skrevet en kontrakt med en spesifikk pris i 12 måneder så forholder vi oss til den prisen i 12 måneder. Etter at bindingen er ferdig så øker prisen naturligvis men man kan binde seg på nytt om man ønsker med redusert pris. Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
I juli 23 fikk vi hytte eiere ved Storlien et tilbud med en rabattert pris til 11900,-Vi fikk en lovnad på 500/ 500 fra Allente og hvis vi koblet oss opp, fikk vi gratis internett det første året. Vi ble 3 dager for sen for å sende inn svensk personnumner ved kredittvurdering og måtte betale de resterende 3000;- da fristen for tilbudet var over. Nå har vi betalt 15000,- for noe som er ubrukelig. Har snakket med dere på telefonen og likeledes Allente og INGEN gjør noe. Har blitt avvist av leverandør og henvist til Telia istedet. Dette er ansvarsfraskrivelse og vi har betalt en stor sum uten internett en dag! Ønsker forklaring.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen din så langt, jeg har desverre ikke noe innsyn i denne saken og ønsker at du kontakter oss slik at vi kan løse denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect