Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.4
352 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#61
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#61 av 67 fiberleverandørerer
23%
Dårlig
23% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 352 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
53
23
29
39
208
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke fornøyd

Omtale av  Vanja

Veldig dårlig internet, kundeservice klarer ikke å fikse problemer, sier at det er feil på utstyret som er møntert hos oss og i den tilfelle må de opprette saken og det vil koste meg 3 000 kr. Fikk beskjed at det er feil med wi-fi ruter og anbefaler at jeg kjøper ny på elkjøp. Nå er det dagen nr. 6 at vi er uten nett.

Svar fra GlobalConnect
14.08.2024 19:04

Hei Vanja Beklager feilene som du har opplevd på tjenesten som vi har levert hos deg. Dessverre er det noe lengre ventetid på innmeldte saker grunnet montørmangler, men du vil oppdateres direkte av de for å rette feilen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice, løp fra dem

Omtale av  Mohammad

Billige penger = billig kundeservice JEG ANBEFALER DET IKKE. Jeg har vart i kontakt med de mange ganger og står i køøøø, men de kontakte deg etter noen timer eller dager. Dette er bevis på at det er mange oppfordringer til dårlig service og klager, og at kapasiteten er liten. Jeg kommer aldri å støle på dem, ikke høre på hva de sier eller lover deg. Løke øynene og se bort fra de.

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:45

Hei, Beklager for at du ikke er fornøyd med vårt kundeservice. Vår kundeservice er godt opplært til å håndtere alle typer saker som våre kunder måtte ha. Selv om vi gjør vårt beste for å imøtekomme alle henvendelser, kan vi dessverre ikke kontrollere når pågangen øker, på samme måte som en matbutikk ikke kan kontrollere når kundene deres velger å handle. Vi er imidlertid godt bemannet og forberedt på å håndtere alle typer henvendelser. Jeg beklager nok en gang at du har hatt en dårlig opplevelse, basert på informasjonen som er her så ser jeg ikke hva problemet ditt gjelder og kan heller ikke hjelpe med saken din her. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Styr unna

Omtale av  Cecilie

Dårlig kundeservice ingen aom kan svare på problemer annet enn innøvde fraser, dårlig nett. Mesh fungerer bare innimellom

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:37

Hei, Beklager for at du har hatt en negativ opplevelse med vårt kundeservice. Jeg kan garantere deg at vi ikke har noe innøvde fraser når det gjelder supportering av våre kunder spesielt når det gjelder wifi problemer hvor problemet kan være mangt. Jeg ønsker å hjelpe deg men basert på den informasjonen du har her så finner jeg ikke kundekortet ditt. Ønsker at du enten ringer eller kontakter oss på chat så skal vi ta en nærmere titt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Snikjustering av pris

Omtale av  No

Snikinnføring av prisstigning. 100 kr pr mnd ,blir etter mitt hode 1200kr året. dette uten å melde prisøkning. Heller ikke for snar med feilretting.

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:32

Hei, Alle prisjusteringer som Globalconnect gjør blir varslet til kundene våre som regel over epost. Eneste justeringen som ikke blir varslet er når kampanjeprisen din går ut men når du inngår avtalen så blir du informert om at kampanjeprisen varer en periode. Angående feilretting så har vi standard rettetid men når det er større feil så retter vi dette samme dag som det oppstår om det mulig. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Jeg finner ikke ord for hvor sint jeg er!

Omtale av  Kristin W

Jeg FINNER IKKE ORD FOR HVOR SINT jeg er! En fjott av en sleip dørselger fra GlobalConnect ringte på hos min 88 år gamle mor og forteller at hennes nabo (nevner naboen v fornavn - derved bryter han taushetsplikten han har som selger!) akkurat har vært så lur å skifte internettabonnement - noe han sparer masse penger på - og selgeren tilbyr henne å få nytt abonnement til en mye billigere pris enn hun har nå. Hun sier at hun ikke skjønner hva han mener og at hun ikke vet noe om hva dette betyr. (Vi har hele samtalen på et opptak fra utekamera v inngangsdøra). Han fortsetter å spørre om ikke det er flott å spare penger og få noe billigere? Så forsvinner de inn døra. - Min mor er ikke digital. Hun leser ikke meldinger eller mailer. Min bror tar seg av betaling av regninger, fjern-hjelper henne med tv-en hvis hun ikke får det til. Hun har nylig kommet seg på beina etter hoftebrudd, derfor følger vi litt med vhj a kameraet v døra. Nylig ringte hun broren min for å få hjelp til tv-en. Han fant da ut at det ikke var kontakt med internett og ringte Telenor. De finner ut at en annen leverandør har overtatt abonnementet men vet ikke hvem. Vi skjønner ingenting. Etter mye leting og ringing, finner min bror ut at det er GlobalConnect som nå har overtatt abonnementet. Jeg reiser dit og finner meldinger på tlf som omhandler henting av utstyr på posten - broren min finner filmen på utekameraet der selgeren bruker frekk MANIPULASJON til å overtale mor til å bytte abonnement. HAN BURDE DA SKJØNT at hun ikke forsto rekkevidden av dette!!! Bror forlanger at GC til å koble av slik at Telenor overta abonnementet igjen. Imens sitter en eldre dame 6 dager hjemme uten tv. Vi sender klagebrev til GlobalConnect og i svarmailen fra (anonymisert navn) (kunderådgiver) mener han vi skal være TAKKNEMLIGE for at kansellerte abonnementsavtalen og lot vår mor få tilbake det hun hadde. Jeg sier som de andre her: LIGG LANGT UNNA GlobalConnect!

Svar fra GlobalConnect
12.08.2024 19:08

Hei, Vi beklager virkelig at dere har hatt en negativ opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men klarer ikke finne deg/dere i systemet basert på informasjonen du har oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan ta dette videre internt. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice.

Omtale av  Monica

Leverer et produkt som er som det skal, men kundeservice er elendig. De er nesten umulig å få tak i. Ringer ikke opp igjen. Sender ikke Mail når de lover det. Fikk ei heller Mail etter jeg hadde purret på chat. Chatten kan ta flere minutter før de svarer, selv midt i samtaler. Selve internettet funker som det skal.

Svar fra GlobalConnect
09.08.2024 19:51

Hei Monica! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss, vi beklager for dette. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vennlig hilsen Ali | GlobalConnect

styr for all del unna dette selskap

Omtale av  Ricardo L

styr for all del unne, bare svindler, lover ting de ikke kan holde mål på, oppstartsdatoer blir flyttet aldri fått noe tilbakemelding fir montering og i tillegg er dem så frekk å sende regning på 4500,- ikke klarer dem og finne løsninger på oppstartsproblemer og flytting rund det, folk på kundesevice vet ikke engang hvilke tjenestet dem selge og lover å levere til kundene

Svar fra GlobalConnect
07.08.2024 15:04

Hei Ricardo Beklager din opplevelse med leveransen på adressen. Ser her i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg via mail den 07/08/2024. Der vi har forklart saken og skrevet hvor du kan dette videre med oss. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect

GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR