GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
styr for all del unne, bare svindler, lover ting de ikke kan holde mål på, oppstartsdatoer blir flyttet aldri fått noe tilbakemelding fir montering og i tillegg er dem så frekk å sende regning på 4500,- ikke klarer dem og finne løsninger på oppstartsproblemer og flytting rund det, folk på kundesevice vet ikke engang hvilke tjenestet dem selge og lover å levere til kundene
Hei Ricardo Beklager din opplevelse med leveransen på adressen. Ser her i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg via mail den 07/08/2024. Der vi har forklart saken og skrevet hvor du kan dette videre med oss. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
Ny kunde. Billig abonnement og mulighet å gå ned på hastighet. Minste er 50. Forsøker det først. Blir det for lite kan jeg endre, og fortsatt billigere enn det abonnementet jeg har hatt hos en annen leverandør.
Hei Marianne Takk for den positive tilbakemeldingen og velkommen som kunde her hos oss. Om du skulle trenge noen bistand med tjenesten eller ønske mer informasjon så gjerne kontakt oss så vil vi kunne hjelpe deg med dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Det er komplett umulig å komme i gjennom på telefon.
Hei Finn Beklager at det har vært krevende for å komme gjennom hos oss, vi jobber aktivt med å kunne lettere nås for å gi våre kunder den bistanden de trenger. Per dags dato skal ikke det være noen stor pågang: Finner dessverre ikke din kontakt informasjon her, men du kan nå oss via globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hør her, om du vurderer global connect Lukk ørene for alt de måtte finne på å fortelle deg, de lyver og det er dette de spesialiserer seg på Om du ignorerer denne kommentaren burde du forberede deg på et selskap som skal ha betalt for 10 ganger av det du får I følge daglige målinger over 365 dager/1år Nettet faller ut hver dag, klarer ikke engang kjøre riks tv med "1000 mbps" som daglig måler 10-100 max De er kyniske svindlere som setter ned hastigheten I håp om at du ikke sjekker dette for egen økonomisk vinning. Se alle kommentarene her, hva forteller det deg om selskapet? Tenk to ganger før du inngår avtale her.
Hei Harry Vi beklager på det sterkeste for problemet du har opplevd med internettforbindelsen din. Slik som dette skal det virkelig ikke være. Vi setter på ingen måte en hastighet ned til våre kunder for økonomisk vinning. Her har vi dessverre ikke noen innsikt i saken som du sikter til eller har åpen i dag, vi setter dermed stor pris på om du kontakter oss slik at vi kan få en god løsning på dette. Vennlig hilsen Ali | Globalconnect
De sier en ting, og gjør noe helt annet. Masse slurv ved montering og sure og grinete folk
Hei, Arve! Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her og du kan da eventuelt kontakte oss på globalconnect.no/kundeservice . Vennelig Hilsen Frida | GlobalConnect
Sa opp abonnementet første dagen og kundebehandler sa de skulle slette alt. fikk så en faktura på 13600. lureri de driver med
Hei Jan Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med GlobalConnect. Ser i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg og funnet en løsning på situasjonen :) Vennlig hilsen Frida | GlobalConnect
Har vært uten nett i snart to uker pga. "serverfeil" som rammer svært mange brukere. Ingen oppdateringer den siste uken. Inge forklaring utover at de jobber med å finne feilen. Dette holder ikke i 2024
Hei Jan Beklager at det ikke er kommet noe mer informasjon angående feilen som påvirker dere Har dessverre ikke noe abonnement med tanke på vedlagt informasjon her, så får dessverre ikke sjekket for videre oppdateringer på denne Gjerne kontakt via globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan få sett sammen med deg på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect