GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg FINNER IKKE ORD FOR HVOR SINT jeg er! En fjott av en sleip dørselger fra GlobalConnect ringte på hos min 88 år gamle mor og forteller at hennes nabo (nevner naboen v fornavn - derved bryter han taushetsplikten han har som selger!) akkurat har vært så lur å skifte internettabonnement - noe han sparer masse penger på - og selgeren tilbyr henne å få nytt abonnement til en mye billigere pris enn hun har nå. Hun sier at hun ikke skjønner hva han mener og at hun ikke vet noe om hva dette betyr. (Vi har hele samtalen på et opptak fra utekamera v inngangsdøra). Han fortsetter å spørre om ikke det er flott å spare penger og få noe billigere? Så forsvinner de inn døra. - Min mor er ikke digital. Hun leser ikke meldinger eller mailer. Min bror tar seg av betaling av regninger, fjern-hjelper henne med tv-en hvis hun ikke får det til. Hun har nylig kommet seg på beina etter hoftebrudd, derfor følger vi litt med vhj a kameraet v døra. Nylig ringte hun broren min for å få hjelp til tv-en. Han fant da ut at det ikke var kontakt med internett og ringte Telenor. De finner ut at en annen leverandør har overtatt abonnementet men vet ikke hvem. Vi skjønner ingenting. Etter mye leting og ringing, finner min bror ut at det er GlobalConnect som nå har overtatt abonnementet. Jeg reiser dit og finner meldinger på tlf som omhandler henting av utstyr på posten - broren min finner filmen på utekameraet der selgeren bruker frekk MANIPULASJON til å overtale mor til å bytte abonnement. HAN BURDE DA SKJØNT at hun ikke forsto rekkevidden av dette!!! Bror forlanger at GC til å koble av slik at Telenor overta abonnementet igjen. Imens sitter en eldre dame 6 dager hjemme uten tv. Vi sender klagebrev til GlobalConnect og i svarmailen fra (anonymisert navn) (kunderådgiver) mener han vi skal være TAKKNEMLIGE for at kansellerte abonnementsavtalen og lot vår mor få tilbake det hun hadde. Jeg sier som de andre her: LIGG LANGT UNNA GlobalConnect!
Hei, Vi beklager virkelig at dere har hatt en negativ opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men klarer ikke finne deg/dere i systemet basert på informasjonen du har oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan ta dette videre internt. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect
Leverer et produkt som er som det skal, men kundeservice er elendig. De er nesten umulig å få tak i. Ringer ikke opp igjen. Sender ikke Mail når de lover det. Fikk ei heller Mail etter jeg hadde purret på chat. Chatten kan ta flere minutter før de svarer, selv midt i samtaler. Selve internettet funker som det skal.
Hei Monica! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss, vi beklager for dette. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vennlig hilsen Ali | GlobalConnect
styr for all del unne, bare svindler, lover ting de ikke kan holde mål på, oppstartsdatoer blir flyttet aldri fått noe tilbakemelding fir montering og i tillegg er dem så frekk å sende regning på 4500,- ikke klarer dem og finne løsninger på oppstartsproblemer og flytting rund det, folk på kundesevice vet ikke engang hvilke tjenestet dem selge og lover å levere til kundene
Hei Ricardo Beklager din opplevelse med leveransen på adressen. Ser her i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg via mail den 07/08/2024. Der vi har forklart saken og skrevet hvor du kan dette videre med oss. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
Ny kunde. Billig abonnement og mulighet å gå ned på hastighet. Minste er 50. Forsøker det først. Blir det for lite kan jeg endre, og fortsatt billigere enn det abonnementet jeg har hatt hos en annen leverandør.
Hei Marianne Takk for den positive tilbakemeldingen og velkommen som kunde her hos oss. Om du skulle trenge noen bistand med tjenesten eller ønske mer informasjon så gjerne kontakt oss så vil vi kunne hjelpe deg med dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Det er komplett umulig å komme i gjennom på telefon.
Hei Finn Beklager at det har vært krevende for å komme gjennom hos oss, vi jobber aktivt med å kunne lettere nås for å gi våre kunder den bistanden de trenger. Per dags dato skal ikke det være noen stor pågang: Finner dessverre ikke din kontakt informasjon her, men du kan nå oss via globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hør her, om du vurderer global connect Lukk ørene for alt de måtte finne på å fortelle deg, de lyver og det er dette de spesialiserer seg på Om du ignorerer denne kommentaren burde du forberede deg på et selskap som skal ha betalt for 10 ganger av det du får I følge daglige målinger over 365 dager/1år Nettet faller ut hver dag, klarer ikke engang kjøre riks tv med "1000 mbps" som daglig måler 10-100 max De er kyniske svindlere som setter ned hastigheten I håp om at du ikke sjekker dette for egen økonomisk vinning. Se alle kommentarene her, hva forteller det deg om selskapet? Tenk to ganger før du inngår avtale her.
Hei Harry Vi beklager på det sterkeste for problemet du har opplevd med internettforbindelsen din. Slik som dette skal det virkelig ikke være. Vi setter på ingen måte en hastighet ned til våre kunder for økonomisk vinning. Her har vi dessverre ikke noen innsikt i saken som du sikter til eller har åpen i dag, vi setter dermed stor pris på om du kontakter oss slik at vi kan få en god løsning på dette. Vennlig hilsen Ali | Globalconnect
De sier en ting, og gjør noe helt annet. Masse slurv ved montering og sure og grinete folk
Hei, Arve! Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her og du kan da eventuelt kontakte oss på globalconnect.no/kundeservice . Vennelig Hilsen Frida | GlobalConnect