Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.6
377 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#56
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#56 av 67 fiberleverandørerer
26%
Dårlig
26% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 377 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
62
32
32
41
210
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ventet 2 år på installasjon

Omtale av  Thomas F

Har ventet i 2år på installasjon. De ga først beskjed om at de skulle grave til tomtegrensen. Endet opp med et spleiselag fra beoberene i gata, kun for å få det til tomtegrensene. Har bedt om en befaring 3ganger for å gjøre ting klart til installasjon, men fortsatt ikke hørt noe. Fikk til slutt en melding fra Bracom om at det nå skal installeres. Men har forstatt ikke fått et rør som kan graves ned til huset og nå er det desember å frost i bakken. Om det kommer en annen leverandør som alternativ, blir det med 100% sikkerhet, de jeg skal gå for.

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna!

Omtale av  Marie

GlobalConnect har vært et sammenhengende mareritt siden april: ingen levering, lovnader som ikke blir holdt, uriktige beskyldninger og urettmessige krav. Ser de her beklager og beklager og ber en ta kontakt for oppfølging av den enkelte sak. Dette har jeg gjort utallige ganger uten adekvat respons. De har nå sendt et ulovlig inkassovarsel og ignorerer mine henvendelser med dokumentasjon på deres feilaktige beskyldninger. Anbefaler alle å styre unna!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Ustabil internet. Kobler av 10 ganger i løpet 1 time. Veldig dårlig kundeservice.

Omtale av  Man N

Hold deg unna fra GlobalConnect. 3 timer venting på telefon og kommer ikke fram. Måtte bruke chat tjenester måte venter 45 minutter. Det hjelper fortsatt ikke. Ustabil internet. Tilslutt sendte dem en melding at du klarer ikke å gjøre bedre og henviser en ekstern link som forklarer hvordan forbedre wifi hjemme. Veldig dårlig problem løser!!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Elendig kundeservice

Omtale av  Alenefar

Skrev under 1 års avtale på fiber. Etter et par måneder ble jeg nødt til å flytte fra adressen. Ingen mulighet til å fryse avtalen. Blir nå fakturert for et produkt jeg ikke får. Ingen ønske om å løse saken fra Globalconnect sin side. Skygg unna!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:19

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Pirata

Omtale av  Ole

Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt

Svar fra GlobalConnect
09.12.2023 11:39

Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Respektløs kundebehandling av Global Connect!

Omtale av  Inger

Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠

Svar fra GlobalConnect
06.12.2023 21:25

Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Søppel

Omtale av  Jesper

Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett

Svar fra GlobalConnect
05.12.2023 21:15

Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

GlobalConnect har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR