GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig useriøse. Frarådes på det sterkeste da de lyver og ikke holder avtaler.
Hei Jens, Ønsker at du tar kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Venlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Jeg har , enten via telefon eller gjennom "min Side" sagt opp abonnementet mitt fra 15,7. ifb med flytting, og dessverre ikke registrert at bekreftelsen jeg mottok på epost anga 30.6. som oppsigelsesdag. Det var ingen på vakt i chat i helgen som kunne hjelpe, og etter ca 3 timers ventetid fikk jeg idag kontakt med vennlig selger på tlf som kunne opplyse at ENESTE måte å få nett tilbake gjennom Global Connect var å inngå NY avale med 12 mnd Bindingstid!!! (Helt uaktuelt selvsagt siden jeg skal flytte) -Jeg har allerede vært "bundet"! til Globalconnect i årevis, og synes dette er usedvanlig lite fleksibelt. I tillegg opplyser selger når jeg ber om å få snakke med hans overordnede, at vedkommende verken snakker med kunder i telefon, eller kan oppgi epostadresse. Her bør dere snarest legge inn en funksjon der man kan rette opp feil, og få inn 2 ukers ekstra betaling for abo som er avsluttet for tidlig, uten å gjøre det urimelig vanskelig for både kunde og selger.
Hei Inger. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har tatt dette videre for å se om det er mulighet med en slik funksjon i fremtiden. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg må ringe hver eneste måned fordi jeg blir overfakturert. De sier de har fikset det hver gang jeg prater med de, men neste regning har vært for høy, hver eneste må ed jeg har vært kunde hos Global Connect
Hei Hallvard. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette og fikset problemet med faktureringen. Vennlig hilsen Vilde | Globalconncet privat
Selgeren på døra lovet en masse. Da angrerett har gått ut kommer deler av utstyret. Da ser jeg fort at dette ikke var hva jeg ble lovet. Sitter i kø i timesvis og avslutter mitt forhold hos globalconnect før jeg har fått Internett hos dem pga jeg ikke fikk hva jeg var forespeilet. Jeg får da regning på 4500kr fra dem for oppsigelse etter angrerett. Ganske lurt og gi utstyr og linje etter angrerett har gått ut. Rein svindel det her. Hold dere langt unna og smell døra i fjeset på de hvis dere ser selgere fra globalconnect. De lover en masse som du ikke får. Informerer lite også
Hei Alex. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til angrerett gjelder dette 14 dager fra bestillingsdato. Dersom man sier opp tjenesten etter angrefristens utløp og før tjenesten er blitt levert vil det forekomme et annulleringsgebyr. Dette er informert om i både kontrakt samt våre avtalevilkår. Dersom du har blitt lovet ting som ikke stemmer ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp i dette. Ventetiden på telefon har dessverre vært litt lengre de siste ukene grunnet mye pågang, men vi er også tilgjengelig på chat og mail. Det er derfor fint om du får sendt over det selger har lovet til oss slik at vi får sjekket opp i dette. Med ønske om en fin dag Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
HomeNet og Globalconnect har fått mange varsler om at deres løsning ikke er stabil. De har ikke vært på ballen for å fikse problemet vi opplever. Dårlig kundeopplevelse.
Hei, For å kunne hjelpe deg bedre så ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan være mer på ballen og fikse den ustabiliteten du opplever. Vennlig Hilsen Feda | Kundeservice
Ringer to ganger blir lovet at GC hører fra seg. Ikke hørt noe etter 3 uke
Hei, Beklager at du har en slik opplevelse, her er det fort noe som ikke stemmer helt. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din. Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail så skal vi få løst problemet ditt sammen! Ønsker deg en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect
Det tilsendte utstyret virker ikke, og etter en ubehagelig samtale med GlobalConnekt ble avtalen terminert, men de låser forbindelsen i to mnd.
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Trist å høre at du terminerte avtale da vi kunne sikkert fått dette til å fungere sammen med deg. Om du ønsker så anbefaler jeg at du ringer inn til oss så skal vi hjelpe deg med å få dette til å fungere. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat