GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selgeren på døra lovet en masse. Da angrerett har gått ut kommer deler av utstyret. Da ser jeg fort at dette ikke var hva jeg ble lovet. Sitter i kø i timesvis og avslutter mitt forhold hos globalconnect før jeg har fått Internett hos dem pga jeg ikke fikk hva jeg var forespeilet. Jeg får da regning på 4500kr fra dem for oppsigelse etter angrerett. Ganske lurt og gi utstyr og linje etter angrerett har gått ut. Rein svindel det her. Hold dere langt unna og smell døra i fjeset på de hvis dere ser selgere fra globalconnect. De lover en masse som du ikke får. Informerer lite også
Hei Alex. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til angrerett gjelder dette 14 dager fra bestillingsdato. Dersom man sier opp tjenesten etter angrefristens utløp og før tjenesten er blitt levert vil det forekomme et annulleringsgebyr. Dette er informert om i både kontrakt samt våre avtalevilkår. Dersom du har blitt lovet ting som ikke stemmer ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp i dette. Ventetiden på telefon har dessverre vært litt lengre de siste ukene grunnet mye pågang, men vi er også tilgjengelig på chat og mail. Det er derfor fint om du får sendt over det selger har lovet til oss slik at vi får sjekket opp i dette. Med ønske om en fin dag Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
HomeNet og Globalconnect har fått mange varsler om at deres løsning ikke er stabil. De har ikke vært på ballen for å fikse problemet vi opplever. Dårlig kundeopplevelse.
Hei, For å kunne hjelpe deg bedre så ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan være mer på ballen og fikse den ustabiliteten du opplever. Vennlig Hilsen Feda | Kundeservice
Ringer to ganger blir lovet at GC hører fra seg. Ikke hørt noe etter 3 uke
Hei, Beklager at du har en slik opplevelse, her er det fort noe som ikke stemmer helt. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din. Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail så skal vi få løst problemet ditt sammen! Ønsker deg en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect
Det tilsendte utstyret virker ikke, og etter en ubehagelig samtale med GlobalConnekt ble avtalen terminert, men de låser forbindelsen i to mnd.
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Trist å høre at du terminerte avtale da vi kunne sikkert fått dette til å fungere sammen med deg. Om du ønsker så anbefaler jeg at du ringer inn til oss så skal vi hjelpe deg med å få dette til å fungere. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Forferdelig dårlig kundeservice. Håper alle leser de dårlige anmeldelsene før de velger dette selskapet. Har bare ett godt råd. STYR UNNA.
Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan få vite hvorfor du mener det er dårlig kundeservice. Vi ønsker sefølgelig å hjepe alle våre kunde så godt vi kan. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Umulig å få tak i! Forsøkt å ringe dem en uke uten å få svar. Bare å få hivd dem ut, og inn med Telenor! Med så elendig kundeservice, må det snart være kroken på døra!
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Om du sliter med å kontakte oss anbefaler jeg at du ringer inn tidligere på dagen eller kontakter oss via mail eller chat. Vi har også tilbakeringings funksjon. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Startet opp med globalconnect i februar, nå er det juni og må si at det er ingenting å klage på så langt. Stabilt internett med høy kapasitet. Fikk besøk på døren og endret til globalconnect på min eksisterende Telenor kabel. Overgangen var sømløs, selgeren på døra var veldig hyggelig og hjelpsom, forklarte godt hva jeg får og hva som kommer til å skje. Anbefales
Hei Petter, Takk så mye for omtalen! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din og hvor fornøyd du er med overgangen og abonnementet ditt hos oss! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat