GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ringer to ganger blir lovet at GC hører fra seg. Ikke hørt noe etter 3 uke
Hei, Beklager at du har en slik opplevelse, her er det fort noe som ikke stemmer helt. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din. Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail så skal vi få løst problemet ditt sammen! Ønsker deg en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect
Det tilsendte utstyret virker ikke, og etter en ubehagelig samtale med GlobalConnekt ble avtalen terminert, men de låser forbindelsen i to mnd.
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Trist å høre at du terminerte avtale da vi kunne sikkert fått dette til å fungere sammen med deg. Om du ønsker så anbefaler jeg at du ringer inn til oss så skal vi hjelpe deg med å få dette til å fungere. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Forferdelig dårlig kundeservice. Håper alle leser de dårlige anmeldelsene før de velger dette selskapet. Har bare ett godt råd. STYR UNNA.
Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan få vite hvorfor du mener det er dårlig kundeservice. Vi ønsker sefølgelig å hjepe alle våre kunde så godt vi kan. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Umulig å få tak i! Forsøkt å ringe dem en uke uten å få svar. Bare å få hivd dem ut, og inn med Telenor! Med så elendig kundeservice, må det snart være kroken på døra!
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Om du sliter med å kontakte oss anbefaler jeg at du ringer inn tidligere på dagen eller kontakter oss via mail eller chat. Vi har også tilbakeringings funksjon. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Startet opp med globalconnect i februar, nå er det juni og må si at det er ingenting å klage på så langt. Stabilt internett med høy kapasitet. Fikk besøk på døren og endret til globalconnect på min eksisterende Telenor kabel. Overgangen var sømløs, selgeren på døra var veldig hyggelig og hjelpsom, forklarte godt hva jeg får og hva som kommer til å skje. Anbefales
Hei Petter, Takk så mye for omtalen! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din og hvor fornøyd du er med overgangen og abonnementet ditt hos oss! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat
Elendig og ustabilt internett, og ikke eksisterende kundeservice. Rett og slett håpløst
Hei Cathrine. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her trenger i å gjøre et feilsøk sammen med deg for å finne en løsning på problemene du opplever. fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekekt dette. Vennlig hilsen Vilde| Globalconnect Privat
Det kom en selger på døra i januar 2023. Da avtalte vi at vi skulle starte fiber abonnement i september 2023 (da vi har binding via et annet firma). I mars 2023 fikk vi første faktura, men vi har ikke en avtale før september og ikke utsyr. Da måtte jeg bruke 2 timer på å kontakte de på tlf og få slettet fakturaen. Men andre faktura kom i april, tredje i mai, osv. Jeg har snakket med GobalConnect på tlf og epost ca 15 ganger, men de er totalt inkompetente og elendig service. Dette firmaet holder ikke det de lover, og kan ikke anbefales. Det er en grunn til at prisen er lav.
Hei Mads. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekekt dette Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect