GlobalConnect opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var littegrann ustabilt i begynnelsen, men har de siste månedene vært dønn stabilt etter hva jeg har oppfattet. Får farten jeg betaler for også (300/300).
Hei Torkel Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten og får den hastigheten du skal ha. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Undvik GlobalConnect! De håller inte vad de lovar och skyller på Telenor. GlobalConnect är alltså ingen Fiberleverantör utan anlitar Telenor för att installera fiber. De nämnde att installation skulle ta 4-8 veckor. När vi fick besked att det skall ta ett halvår totalt ville vi annulera kontraktet med hänvisning att de inte följt sin del av den utlovade tiden. Svaret blev att det inte går utan då får vi betala en annuleringsavgift. Vidare tyckte de att vi skulle kontakta Telenor för att klaga och få gratis bredband under tiden fram till augusti. Detta borde vara något som GlobalConnect borde göra då det är de som har kontakt med Telenor, vi har ingen kontakt med dem utan endast med GlobalConnect. Skamligt agerande GlobalConnect.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Usikker om hva det er her, satelitt eller noe.Veldig dåglig, bryter hele tiden når man dittef på nett og gjør noe med bank osv... Må vente lenge før man kan koble seg på igjen... Ingenting å ha for meg. Ønsker ikke denne Lenger. Søker derfor etter nytt nett som er bedre. Tar helst trådløst bredbånd,ingen fiber,TV og Mobil i ett og samme.
Hei Rita Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
GlobalConnect Fiber tilbyr en tilsynelatende ok fiberløsning, men bak fasaden skjuler det seg en frustrerende mangel på tydelig informasjon og urimelige avbestillingsgebyrer. Det er beklagelig at GlobalConnect Fiber ikke fremmer tilstrekkelig informasjon om kravet om en Telenor Fiberlinje inn i huset. Denne unnlatelsen fører til unødvendige forvirringer og misforståelser blant kundene, spesielt når dem må bære kost av graving fra tomtegrense, selv om dem har en fiber alt. Mangelen på klarhet kan føre til frustrasjon og bortkastet tid for potensielle kunder som ikke oppdager dette kravet før de allerede har forpliktet seg til avtalen. Det er også urovekkende å oppdage det skyhøye bruddgebyret på 4500 kr ved kansellering av avtalen. Et slikt gebyr virker urettferdig og urimelig, spesielt hvis det ikke ble tydelig kommunisert før avtalen ble inngått. Dette gebyret kan virke avskrekkende for kunder som vurderer å avslutte avtalen av ulike årsaker, og det gir et inntrykk av at selskapet prøver å binde kundene sine på en tvilsom måte. I tillegg til å tilby en ok tjeneste, er det avgjørende for enhver virksomhet å kommunisere ærlig og TYDELIG med kundene. GlobalConnect Fiber må jobbe med å forbedre kommunikasjonen sin for å unngå misforståelser og skuffelser blant kundebasen. Åpenhet og ærlighet bør være kjernen i enhver forretningspraksis, og det er dessverre noe som synes å mangle i denne sammenhengen.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønkser at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Var lovet null bindingstid. Da d ble et kaos uten like ville jeg ut av dritten,men neida,da må d betales 4500kr. Så no sitter jeg med verdens verste nett,ingen tv(nei,det skulle ikke være min jobb å ordne m rikstv,d skulle være m). Glede meg bare til jeg kan be dem reise fit dem hører hjemme. Man kan sitte å se en film,så henger det plutselig. Da har man tid å gå på do,ta en dusj og div,enda kan den snurre når man kommer tilbake.Håper ingen er så dum som meg og sier ja til denne dritten.
Hei Elisabeth Beklager opplevelsen du har hatt med bestillingen av tjenesten, slik skal det absolutt ikke være . Har dessvere ikke direkte innsikt i saken din, men ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan se på dette samme med deg og finne en løsning på problemet som du opplever vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får ikke hastigheten man betaler for, og de finner aldri feil. har 1000/1000 linje, men ofte hakker det når man ser film f.eks. har aldri oppnådd over 500..
Hei Teddy Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Fikk besøk av selger som ville selge fiber fra Globalconnect og de skulle fikse alt av oppsigelser med tidligere leverandører. Dette har de ikke gjort og nå tar de ikke ansvar for noe. Bare skylder på andre. Verste kundeservice jeg har vært borti
Hei! Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect