GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har 1000 mb i dag, ønsker mindre men er ikke mulig og få endret dette. Jeg bor alene trenger ikke 1000 mb
Hei, det skal være mulig og få lavere hastighet hvis du ønsker dette. Men ofte er faktisk 1000 det billigste du får hos oss med kampanjepris. Hvis du ikke får endret dette på min side kan du og nå oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 for endring av abonnement. De kan tilby feks 100 istedenfor. Mvh GlobalConnect/Preben
Har bare behov for minste mbit linje og må betale 600 kr måneden, blir litt drøyt får en 5 mbit linje!
Hei, hvis du ringer inn til oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 har vi ofte kampanjer som kan gi en lavere pris. Disse laveste linjene er det vanligvis ikke noe lavere priser på. Men dette kan man få på høyere hastighet, som ofte da gir mer for en lavere pris. Mvh GlobalConnect/Preben
Da installerings folka, kom og dro ... trodde jeg at NÅ skulle alt vær i orden .. men nope ... jeg fikk 1gbit linje ... og det tok dem 6 mdr... før jeg endelig fikk det jeg hadde bestillt/betalt for ....riktig nok ... refunderte de 2 av månedene .... men det vil alikevel si at jeg betalte for 4... men men kan vel ikke si at det .. er helt bra
Hei, dette hørtes ikke helt riktig ut nei. Mulig vi har kompensert for det som er betalt for mye, og kun da tatt betalt for 1000. Men dette er vanskelig og sjekke konkret uten og vite priser for ditt område. Hvis du ønsker en videre forklaring, evt at vi retter opp hvis vi har gjort feil. Kan du ta kontakt med oss på chat/kontaktskjema på hjemmesiden vår så sjekker vi opp i dette. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat
- Bestilte i juli 2021 - Diverse utsettelser på prosjektet - I oktober 2022 ga jeg beskjed om hvor fiberkabelen måtte graves ned pga andre gravearbeider på tomt. - I november 2022 ble merket opp på bakken av GlobalConnects gravere hvor kablene skulle graves ned. - Kablen ble rullet ut på rett sted. - Kabelen ble ALLIKEVEL gravd ned på FEIL STED!!! - Og kabelen lå hele 2 cm under bakken. Ingen seriøse aktører legger en fiberkabel 2 cm under bakken der det er biltrafikk!!! - Våre gravere gravde over kabelen i desember 2022 - I januar 2023 tok dere ansvar for feilen og skulle rette opp. - SIDEN HAR INGEN TING SKJEDD PÅ ET HALVT ÅR!!! - Umulig å komme gjennom på telefon. - Jeg har gitt opp, ikke kom med standardsvaret "TRENGER MER OPPLYSNINGER, vennlingst ring oss". NEI, jeg får ikke ringt dere, for dere svarer ikke!!! Hold dere langt unna dette useriøse firmaet!
Hei Torbjørn, jeg får ikke sjekket opp i saken med kun et fornavn her. Men hvis du ikke når oss på telefon har vi både epost og chat tilgjengelig. Begge deler ligger på hjemmesiden vår. Her kan du og laste opp bilder hvis du anser dette som passende, høres jo ut som noe har stoppet opp her. Men det får jeg dessverre ikke sjekket her. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat
Ble lovet bredbånd høsten 2022, men siste beskjed i juli 2023 er at det ikke kommer til å skje noe inneværende år. Det er heller ikke mulig å få kansellert avtalen uten kostnad. Et godt råd: Ligg unna Global Connect!
Hei Torbjørn. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside side Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Brukt Globalconnect i ca 1 år. Hvert problem fritt for min del etter jeg byttet fra Telenor. Har mye bedre dekning på wifi med det nye wifi 6 utstyret jeg har blitt tilsendt. Absolutt å anbefale.
Hei Inge. Takk for din fine tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med tjensten og servicen vår. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Ingen god opplevelse som ny kunde. Ubrukelig vare da den er uforutsigbar og ustabil. Vanskelig å komme i kontakt med kundesenter på tlf og ikke svar på henv på chat.
Hei TI Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd og finne en løsning på problemene du opplever. Her har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får gjennomført et feilsøk med deg. for å gjennomøfre feiløsket må ddu være hjemme og i nærheten av utstyret. Det er derfor fint om du tar kontakt på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside når du er hjemme. Vi er oppe til kl 21.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat