GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen god opplevelse som ny kunde. Ubrukelig vare da den er uforutsigbar og ustabil. Vanskelig å komme i kontakt med kundesenter på tlf og ikke svar på henv på chat.
Hei TI Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd og finne en løsning på problemene du opplever. Her har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får gjennomført et feilsøk med deg. for å gjennomøfre feiløsket må ddu være hjemme og i nærheten av utstyret. Det er derfor fint om du tar kontakt på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside når du er hjemme. Vi er oppe til kl 21.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Rask oppretting av internettavtale. Ustabilt internett. Spesielt etter kl23.
Hei, Jeg ønsker at du kontakter oss slik at vi kan sjekke opp i dette problemet for deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Firma med mange navn. Kabler som ble lovet å være i bakken, henger i lufta og er til tider svært ustabilt ved vind. Særdeles mye rot og trusler om stenging av anlegg til flere av våre bygg pga deres eget fakturarot. Alle fakturaer er betalt i henhold til avtale via vårt regnskapskontor. Feil i epostadresse og ventetid på flere timer på telefon, selv med viderekobling fra Gothia som forsøker å få svar fra dem også. Når man endelig kommer igjennom så blir linjen brutt? de legger på? legger de på. Dette har skjedd oss flere ganger så må man ringe opp igjen. Da dette nå er tredje gang vi må bruke flere timer på å få rettet opp feil hos dem ved feil i faktura, er vel eneste utvei å få satt opp ny leverandør. Hvor går grensen for at man skal kunne sende motfaktura til slike firma for tapt arbeidstid?
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Det har vært en del ventetid hos oss i det siste, men når du kommer frem så skal vi hjelpe deg med det du trenger hjelp til. Gjerne kontakt oss igjen for nå har mye av trafikken gått ned. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Forferdelig useriøse. Frarådes på det sterkeste da de lyver og ikke holder avtaler.
Hei Jens, Ønsker at du tar kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Venlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Jeg har , enten via telefon eller gjennom "min Side" sagt opp abonnementet mitt fra 15,7. ifb med flytting, og dessverre ikke registrert at bekreftelsen jeg mottok på epost anga 30.6. som oppsigelsesdag. Det var ingen på vakt i chat i helgen som kunne hjelpe, og etter ca 3 timers ventetid fikk jeg idag kontakt med vennlig selger på tlf som kunne opplyse at ENESTE måte å få nett tilbake gjennom Global Connect var å inngå NY avale med 12 mnd Bindingstid!!! (Helt uaktuelt selvsagt siden jeg skal flytte) -Jeg har allerede vært "bundet"! til Globalconnect i årevis, og synes dette er usedvanlig lite fleksibelt. I tillegg opplyser selger når jeg ber om å få snakke med hans overordnede, at vedkommende verken snakker med kunder i telefon, eller kan oppgi epostadresse. Her bør dere snarest legge inn en funksjon der man kan rette opp feil, og få inn 2 ukers ekstra betaling for abo som er avsluttet for tidlig, uten å gjøre det urimelig vanskelig for både kunde og selger.
Hei Inger. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har tatt dette videre for å se om det er mulighet med en slik funksjon i fremtiden. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg må ringe hver eneste måned fordi jeg blir overfakturert. De sier de har fikset det hver gang jeg prater med de, men neste regning har vært for høy, hver eneste må ed jeg har vært kunde hos Global Connect
Hei Hallvard. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette og fikset problemet med faktureringen. Vennlig hilsen Vilde | Globalconncet privat
Selgeren på døra lovet en masse. Da angrerett har gått ut kommer deler av utstyret. Da ser jeg fort at dette ikke var hva jeg ble lovet. Sitter i kø i timesvis og avslutter mitt forhold hos globalconnect før jeg har fått Internett hos dem pga jeg ikke fikk hva jeg var forespeilet. Jeg får da regning på 4500kr fra dem for oppsigelse etter angrerett. Ganske lurt og gi utstyr og linje etter angrerett har gått ut. Rein svindel det her. Hold dere langt unna og smell døra i fjeset på de hvis dere ser selgere fra globalconnect. De lover en masse som du ikke får. Informerer lite også
Hei Alex. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til angrerett gjelder dette 14 dager fra bestillingsdato. Dersom man sier opp tjenesten etter angrefristens utløp og før tjenesten er blitt levert vil det forekomme et annulleringsgebyr. Dette er informert om i både kontrakt samt våre avtalevilkår. Dersom du har blitt lovet ting som ikke stemmer ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp i dette. Ventetiden på telefon har dessverre vært litt lengre de siste ukene grunnet mye pågang, men vi er også tilgjengelig på chat og mail. Det er derfor fint om du får sendt over det selger har lovet til oss slik at vi får sjekket opp i dette. Med ønske om en fin dag Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat