Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra hastighet så nettet er det stort sett ikke noe galt med. Det som er negativt er pris samt hvor raskt det er å komme i kontakt med kundeservice de gangene det er noe
Hei, Irene! Takk for din tilbakemelding. Dessverre er det perioder med ekstra trykk på telefonen, da anbefaler jeg å prøve chat hvor det sjeldent er kø. Evt å vente til litt senere med å ringe. Da går det også an å be om et tilbud på ditt abonnement, så er det fort noen kroner å spare. Så lenge du ikke allerede er i bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Prisnivå på laveste tilgjengelige hastighet (150/150! er nå så høyt at vi er nødt til å søke alternativer
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du syns det er for dyrt. Anbefaler at du ringer oss og hører hva vi kan tilby, så er det mulig du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
De øker prisen hele tiden siden de tror de ikke har noen reelle konkurrenter
Hei, Aleksander! Takk for din tilbakemelding. Vi har helt klart reelle konkurrenter i mange områder, både på COAX, 5G og fiber. Grunnen til at prisen øker er fordi driftskostnadene øker, vedlikehold blir dyrere. Anbefaler at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud, så kan det være du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt og Ustabilt. Nettet detter ut hver eneste dag, til omtrent samme tid. Ønsker man feilsøking på linjen, så "truer" de med. Finner vi ikke feil på deres utstyr må du betale selv. De prøver også å skylder på at antageligvis har en nabo noe som slår inn på vårt trådløse nett og gjør det ustabilt... Vi fikk billigere Internett en stund, vi satte ned linjen for at det skulle bli billigere. Men nå satte de opp prisen til det vi betalte for full linje. Så nå betaler vi 849,- for 150/150 linje...
Hei, Annefrid! Takk for din tilbakemelding. At vi "truer med" er nok å dra det litt langt, vi informerer om at hvis feilen viser seg å være typ en kabel som ikke er plugget inn, feil på kundens eget utstyr e.l. så vil kunden bli fakturert for montøroppdraget. Derfor ønsker vi å kjøre et grundig feilsøk før vi evt kommer så langt, slik at vi kan unngå dette så langt det lar seg gjøre. Og det stemmer som du skriver, at ofte så er årsaken til ustabilitet og lav hastighet andre nettverk i nærheten. Diverse elektronikk kan også påvirke signalene, så prøv gjerne å flytte litt på hjemmesentralen. Så høyt og sentralt i boligen, og med fri sikt er å anbefale. Mvh Eidsiva Bredbånd
Har hatt fiber fra Eidsiva fra tidenes morgen. De skruer opp hastigheten ettersom de har kapasitet til, for deretter å øke prisen. Kundene har ingen valg. Det er ikke sikkert alle trenger så raskt linje, men det bryr de seg ikke om.
Hei, Harry! Takk for din tilbakemelding. Endring av hastigheter og sortiment gjøres etter nøye vurdering av etterspørsel og behov. Så kan det diskuteres om vi burde hatt et enda billigere alternativ for kunder med minimalt behov for hastighet. Der finnes det gode argumenter begge veier. Vi bryr oss i aller høyeste grad, men det må noen ganger tas valg som ikke er helt gunstig for alle, dessverre. Mvh Eidsiva Bredbånd
Ingen nedetid, og god kundeservice når man trenger teknisk bistand
Hei, Roy! Takk for en hyggelig og positiv tilbakemelding. Det settes stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig og ustabil linje. Dyrt i forhold til kvalitet på tjenesten. For lite konkurranse.
Hei, Jan! Hvis man opplever problemer som ustabilitet og lav hastighet, så lar det seg i de aller fleste tilfeller rette med et grundig feilsøk sammen med vår tekniske support. Kvaliteten skal være topp. Mvh Eidsiva Bredbånd