Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabilt bredbånd som de sier kommer av varmepumper og vaskemaskiner som går på wifi. Har ingen av delene men det hjelper ikke for da er det hos naboen. Naboen har heller ikke varmepumpe men det hjelper ikke å si det heller. I stedet vil de at jeg skal kjøpe flere forsterkere som forresten heter WIFI Overalt. Samtidig øker de prisene jevnlig med begrunnelse i bedre leveranse. Ved nest siste klage måtte de rense en port for at det skulle bli mer stabilt. Kan ikke anbefale de.
Hei, Eva! Over Wi-Fi kan vi ikke garantere maks hastighet og et 100% stabilt nett. Rett og slett fordi det er så mange faktorer som spiller inn og kan forstyrre et trådløst signal. Og da særlig annen elektronikk, eller naboens nettverk. Hvis naboen har en kraftig ruter kan det gå ut over deg. Dette er typisk en utfordring i blokker hvor man har flere naboen i umiddelbar nærhet. Det er kun med kabel vi kan garantere full hastighet og ingen forstyrrelser. Alt dette må vi kunne utelukke før det sendes ut en montør på et kostbart oppdrag, derfor er det så viktig med et grundig feilsøk hvor vi sjekker alle potensielle årsaker. Mvh Eidsiva Bredbånd
Det blir bare dyrere og dyrere. Vanskelig å endre og å få tilgang på «min side»
Hei, Anne! Takk for din tilbakemelding. For å få tilgang til mine sider, så er det to ting du må gjøre. Aller først verifisere din epost-adresse, det skal du ha fått en epost om da du opprettet et kundeforhold. Har du den ikke, gi oss beskjed så får vi sendt ny. Deretter kan du gå på altibox.no og opprette en ny bruker der, og voilá du er inne. Endring av hastighet, oppsigelse etc er ikke mulig å gjøre der, for dette må du ringe, chatte eller sende inn skjema fra vår hjemmeside. Ring oss gjerne på 612 00 612 for bistand. Mvh Eidsiva Bredbånd
Utrolig høy pris. Monopolist. Dårlig kundeservice.
Hei, Baard! Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder prisen, så skal vi ligge på nivå med markedet ellers når det gjelder fiber. Husk alltid det når man ser på priser, hva slags type bredbånd det er. Fiber vil alltid være dyrere enn COAX/hybridfiber og 5G. Når det gjelder kundeservicen så kan jeg ikke annet enn å skryte av mine flinke kollegaer, som sitter hver eneste dag og tar imot henvendelser og gjør sitt beste for å hjelpe kundene. Mvh Eidsiva Bredbånd
Bra hastighet så nettet er det stort sett ikke noe galt med. Det som er negativt er pris samt hvor raskt det er å komme i kontakt med kundeservice de gangene det er noe
Hei, Irene! Takk for din tilbakemelding. Dessverre er det perioder med ekstra trykk på telefonen, da anbefaler jeg å prøve chat hvor det sjeldent er kø. Evt å vente til litt senere med å ringe. Da går det også an å be om et tilbud på ditt abonnement, så er det fort noen kroner å spare. Så lenge du ikke allerede er i bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Prisnivå på laveste tilgjengelige hastighet (150/150! er nå så høyt at vi er nødt til å søke alternativer
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du syns det er for dyrt. Anbefaler at du ringer oss og hører hva vi kan tilby, så er det mulig du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
De øker prisen hele tiden siden de tror de ikke har noen reelle konkurrenter
Hei, Aleksander! Takk for din tilbakemelding. Vi har helt klart reelle konkurrenter i mange områder, både på COAX, 5G og fiber. Grunnen til at prisen øker er fordi driftskostnadene øker, vedlikehold blir dyrere. Anbefaler at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud, så kan det være du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt og Ustabilt. Nettet detter ut hver eneste dag, til omtrent samme tid. Ønsker man feilsøking på linjen, så "truer" de med. Finner vi ikke feil på deres utstyr må du betale selv. De prøver også å skylder på at antageligvis har en nabo noe som slår inn på vårt trådløse nett og gjør det ustabilt... Vi fikk billigere Internett en stund, vi satte ned linjen for at det skulle bli billigere. Men nå satte de opp prisen til det vi betalte for full linje. Så nå betaler vi 849,- for 150/150 linje...
Hei, Annefrid! Takk for din tilbakemelding. At vi "truer med" er nok å dra det litt langt, vi informerer om at hvis feilen viser seg å være typ en kabel som ikke er plugget inn, feil på kundens eget utstyr e.l. så vil kunden bli fakturert for montøroppdraget. Derfor ønsker vi å kjøre et grundig feilsøk før vi evt kommer så langt, slik at vi kan unngå dette så langt det lar seg gjøre. Og det stemmer som du skriver, at ofte så er årsaken til ustabilitet og lav hastighet andre nettverk i nærheten. Diverse elektronikk kan også påvirke signalene, så prøv gjerne å flytte litt på hjemmesentralen. Så høyt og sentralt i boligen, og med fri sikt er å anbefale. Mvh Eidsiva Bredbånd