Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Møtte på en utrolig arrogant og utrivelig fyr på kundeservice. Sjeldent å møte på slike folk i en servicebedrift. Skulle ønske det var flere fiberleverandører å velge mellom.
Hei Hege! Vi er veldig lei oss for at du har hatt ei slik oppleving av oss. Håper du sitter igjen med eit nytt og betre inntrykk etter at vi kontakta deg igjen om saka di. Helsing oss i Enivest
Ja jeg har snakket med samtlige på kundeservice.De sier de skal se på saken og ringe meg tilbake dagen etter. Og slik fortsetter de uke etter uke. Nei,dette er ikke bra !
Har nylig fått Enivest og var fornøyd med prosessen frem til og med levering. Men etter levering forsøker jeg å bruke egene routere da den som følger med er av typen Zyxel og meget begrenset. Dette tar jeg som selvfølge at er mulig, da så godt som alle andre ISP'er tilbyr løsninger på dette. Men etter å ha vært i kontakt med Enivest flere ganger kommer det fram at det ikke er mulig, man MÅ bruke deres router til routingen. Ber Enivest komme ut av steinalderen og tilby funksjoner som forventes. Hadde valgt en annen leverandør om det var mulig. I tillegg opererer Enivest med priser på internett som ikke stemmer. Det kommer i tillegg en obligatorisk månedspris for leie av router. All tid dette er obligatorisk burde dette selvsagt være inkludert i hovedprisen.
Ved forsein avbestilling vil de kreve i overkant av kr 10000.-. Dette etter avtalebrudd om synfaring.
Både påkobling til fiber for snart 4 år siden, og problemfiksing nå når hovedboksen er ødelagt, har vert alt for lang ventetid på. Ikkje holdbart at kunden må stå uten internett og tv i 5/6 dager...routerene vi har fått har og vert ganske dårlige og har måtte bytta de ut en etter en.
Kontaktet enivest muntlig over telefon. Der gikk eg inn i en avtale som ble solgt til meg til å ha en bindingstid på 3 måneder. Dei har i ettertid sendt meg en kontrakt hvor bindingstiden plutselig er på 12 måneder... Noe som skal tydelig nevnes i registreringen
å komme borti sånne salgsfolk unner jeg ingen. kan ikke finne noe positivt å skrive.Alle må gjøre sine egne erfaringer.Selv går jeg over til annen løsning og annet firma.Monopol eller ikke,andre løsninger finnes.