Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Både påkobling til fiber for snart 4 år siden, og problemfiksing nå når hovedboksen er ødelagt, har vert alt for lang ventetid på. Ikkje holdbart at kunden må stå uten internett og tv i 5/6 dager...routerene vi har fått har og vert ganske dårlige og har måtte bytta de ut en etter en.
Kontaktet enivest muntlig over telefon. Der gikk eg inn i en avtale som ble solgt til meg til å ha en bindingstid på 3 måneder. Dei har i ettertid sendt meg en kontrakt hvor bindingstiden plutselig er på 12 måneder... Noe som skal tydelig nevnes i registreringen
å komme borti sånne salgsfolk unner jeg ingen. kan ikke finne noe positivt å skrive.Alle må gjøre sine egne erfaringer.Selv går jeg over til annen løsning og annet firma.Monopol eller ikke,andre løsninger finnes.
Mottar halv hastighet av det vi betaler for. I tillegg faller nettet ut til stadighet.
Har hatt dårleg nett i fleire år. Veldig ustabilt.. Ting vil ikkje laste opp. Veldig overpriset. Nettet slutter opp ofte.
Eg bestilte fiber i mars, etter 4 samtaler med kundeservice har eg ikkje fått en ca dato for når dette kan leverast.. Siste kontakt med kundeservice prøvde eg å seie opp bestillinga mi då fekk eg til svar at Då får eg eit gebyr på ett års abonnemang, i mitt tilfelle ca 7000kr. Eg anbefaler Ingen å bestille fiber frå enivest. Tydelig monopol på dette område.
Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre