Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Da vi bestilte wifi,fekk vi tilbud om forsterkarar som vi kunne plassere rundt i 2.etasje. Har aldri blitt brukt og selgeren opplyste aldri at vi måtte betale abonnemang for dei. Mykje pengar kasta ut glaset unødvendig.
Hei Egil! Det er svært beklageleg at du ikkje fekk informasjon om kostnaden. Ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter så vil vi rette opp i dette. Utstyret leverer du tilbake til oss, så vil vi stoppe fakturering. Helsing oss i Enivest
I forbindelse med installasjon av Office-pakke for medlemmer av Seniornett var manglende passord en gjenganger. Dette løste Enivest på strak arm. Et fornøyelig samarbeid.
Hei Helge! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Ringte fort oppat når eg brukte tenesten vi ringer deg oppat. Var lenge nr 1 i køen og fekk beskjed om at det var stor pågang. Så kanskje noko feil med den kø systemet.
Hei Roger! Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Greie og hjelpsame folk på kundemottaket. Levera det eg et blitt lova.
Hei Arild! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
god service bare pris de kunne blitt bedre på pris
Hei Svein! Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Hyggelige,, hjelpsomme, og høflige. Alltid greit å ta kontakt
Hei Martha! Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Syns Enivest burde tilby fri etablering på abonemang. Det har vore det tidligere. Det er eit bra salgstriks. Trekker til seg kunder da.
Hei Bjørg! Vi setter pris på din tilbakemelding! Helsing oss i Enivest