Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter en konstruktiv samtale med Enivest har vi fått en akseptabel avtale og forblir hos Enivest.
Hei Barbara, Så flott å høyre! Vi set stor pris på at du tok deg tid til å diskutere og at vi kunne kome fram til ein løysing som passar for deg. Takk for at du velger oss som internettleverandør. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg! Helsing oss i Enivest
Lang responstid når nettet var nede. Ringte kundeservice som var veldig dyktige om ettermiddagen, på dagtid var de ikke flinke. Reparasjoner tok ofte 1-3 dager, i helgene ble ingenting gjort.
Hei Ann, Takk for tilbakemeldinga di. Vi estimerer 1-3 virkedagar rettetid. Men vi prioriterer alltid dei som ikkje har nett. Håper du har fått feilen retta. Dersom du ikkje har blitt kontakta av montør, ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter slik at vi kan be om ein ny status. Ha ein fin tirsdag! Helsing oss i Enivest
Vi trengte ny ruter. Den ble installert med hjelp av en nabo. Da ble det gjort en feil. Isteden å veilede oss via telefonen kom 2 installatøren og lagde om en knapp: regning 5000,-
Hei Barbara, Vi rettleiar over telefon, og du kan gjerne kontakte vårt Kundesenter for assistanse med å sette opp ruteren din. For å undersøke nærare kva som har skjedd i denne situasjonen, vil vi gjerne ha ein gjennomgang med deg for å forstå kvifor ein montør vart sendt ut til oppdraget. Ta gjerne kontakt med oss så snart som mogleg, så skal vi sørge for oppklaring :-) Helsing oss i Enivest
Svært dyrt i forhold til hva man får. Sliter og med tildels at fiber detter ut. Grunna monopol på fiber kan dei gjøre hva dei vil.
Hei Antonio, Høyres ut som vi må feilsøke på nettet ditt, kjekt om du kan ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg veldig gjerne! Helsing oss i Enivest
Grei klar konsultasjon. Fulgte råd, vellykket resultat! Takk!
Hei Jon, Så flott at du sat pris på dei gode råda frå oss! Ønskjer deg ein strålande dag! Helsing frå oss i Enivest
Bandittar. Bestilte fiber med dei 12.januar. Sa opp avtalen med tidlegare leverandør. Blei lovt at eg skulle komme på nett 1.mars, men det har dei ikkje klart å oppretthalde. Fekk beskjed at eg må vente to veker. Enivest er rett og slett ufordragelige. Ikkje kan dei ta sjølvkritikk, heller. Blir nok berre eit år med dissa tjuvraddane.
Hei Frank, Takk for tilbakemeldinga di, og vi beklagar opplevinga du har hatt med leveringstida. Det er svært beklageleg at det ikkje har gått som planlagt, og vi forstår frustrasjonen din. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at du får den servicen og kvaliteten du fortener. Kontakt oss gjerne direkte, slik at vi får løyst situasjonen. Vi er her for å hjelpe deg, og vil gjere vårt beste for å finne ei tilfredsstillande løysing. Vi ser fram til å høyre frå deg! Helsing oss i Enivest
Sa opp avtale på vegne av mor og far. Tusen takk for hjelpsom samtale. Ps eg blir forsatt kunde.
Hei Roar, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag. Helsing oss i Enivest