Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fekk god hjelp fra kundemottak,fekk nettet på lufta igjen👍
Hei Gunnar, Takk for hyggeleg tilbakemelding! Det er flott å høyre at du fekk god hjelp og at nettet er oppe igjen. Vi er her om du skulle trenge meir støtte. Ha ein fin dag vidare! 😊 Helsing oss i Enivest
Eg har god internettdekning og tv kanaler hjemme. Men jeg vil også gjerne bytte noen kanaler med andre. Og jeg skal prøve å ordne det gjennom min side.
Hei Abdullahi, Takk for tilbakemeldinga di! Det er flott å høyre at du er fornøgd med internettdekninga og TV-kanalane. Om du ønsker å bytte kanalar, kan du enkelt gjere dette gjennom "Mi side." Skulle du trenge hjelp undervegs, er det berre å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne. Ha ein fin dag vidare! Helsing oss i Enivest
Eg er svært fornøyd med tjenesten, og gir rask første respons. få svar umiddelbart når eg tok kontakt, også tjenesten vi har fått i kjøpsprosessen.
Hei Rakel, Tusen takk for den flotte tilbakemeldinga! Det er veldig kjekt å høyre at du er fornøgd med både servicen vår og prosessen rundt kjøpet. Vi set stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevinga di, og vi er alltid her om du skulle trenge noko meir. Ha ein strålande dag! Helsing oss i Enivest
Fekk svar med ein gong,han fann problemet å løyste det midlertidig med ein gong og skal sende ny ruter i mårå
Hei Arild, Tusen takk for tilbakemeldinga! Det er flott å høyre at du fekk rask hjelp :-) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Raskt og effektiv hjelp👍flimring og frysing av bilde og tale
Hei Ingen, Tusen takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag:) Helsing oss i Enivest
Raskt svar på telefon. Og god hjelp på tv-oppkobling 😀
Hei Gustav, Tusen takk for den hyggelege tilbakemeldinga 😊 Det er godt å høyre at du fekk raskt svar og god hjelp med TV-oppkoblinga. Vi er glade for at du er nøgd med servicen vår! Helsing oss i Enivest
Gammal Get-boks slutta plutseleg å virke.Ved kontakt med kundeservice fekk eg beskjed om at boksen var fasa ut.Måtte bestille ny boks. Ønskjeleg at eg hadde fått melding på forhånd slik at eg kunne bestille ny boks i tide.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldinga di. Vi forstår godt frustrasjonen din over at den gamle Get-boksen slutta å virke utan varsel. Det skulle absolutt vore sendt ut informasjon på førehand, slik at du kunne fått bestilt ny boks i tide. Vi tek med oss dette vidare og takkar for at du tok deg tid til å gi oss beskjed! Helsing oss i Enivest