Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har og har lenge hatt en kundebehandler som gir meg lyst til å si opp kundeforholdet. Arrogant, lite sympatisk, og gir klart inntrykk av at du som kunde er dum. At du har feil eller andre ting som øker opplevelsen av å bli latterliggjort. En kundebehandler som bidrar til dårlig opplevelse av bedriften der det ikke er nødvendig. Det fører til betydelig svekking av omdømme. Det fins også noen flinke folk, men treffer du ikke dem først så er sjansen stor for at du ønsker å gå over til en annen leverandør.
Hei Anita, Takk for tilbakemeldingen din. Det er ikkje greit at du har hatt ein slik oppleving hos oss. Din tilbakemelding vil bli tatt opp med heile teamet vårt. Håper du opplev oss annleis neste gong du tek kontakt, for slik skal det ikkje vere. Helsing oss i Enivest
Ha vært uten nett i 5 dager å måtte bruke internett via mobil !!! Som kan fort blir kostbar på familie på 3 som må gjer lekse heime å ikkje minst en som har heimekontor !!! Dei absolutt bryr ikkje seg om kunder !! Opplever dårleg servis kvar gong skjer noke . Til slutt dei fiksa problemet men som sagt dei har 1-3 dagen hos meg vært det 4 dager . Bør ha fleire montør som jobber ute i små byer.
Hei Celina, Vi bryr oss om deg som vår kunde. Frå vi får beskjed om feil estimerer vi alltid 1-3 virkedager rettetid når vi må ut med montør. Dette er eit estimat. Meldes feil i helg kan det derfor ta ekstra lang tid. Helsing oss i Enivest
Har som regel ordna opp med mine problemer som gjelder data og tv 😋
Hei Per, Takk for fine ord! God helg! Helsing oss i Enivest
God kundeservice og raskt svar og tilbakemeldingar.
Hei Nils, Kjekt å høyre! God helg til deg. Helsing oss i Enivest
Imøtekommende. God kundeservice. Godt fornøyd med enivest
Hei Rigmor, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding frå deg! Helsing oss i Enivest
Bestilt fiber for 11mnd siden, endå ikkje hørt noke om kortid montør kjem. Ufordragelige folk hos kundeservice, vi har gjett opp håpet om å få fiber.
Hei Marte, Dette var kjedeleg å lese. Vi skal alltid halde kundane våre informert om bestillingsløpet og kva status for bestilling er, om du ikkje har fått informasjon, ønsker vi gjerne å sjekke dette opp. Ber om at du kontaktar oss på [email protected] og viser til denne kommentaren. Helsing oss i Enivest
Det går bra. Eg er fornøyd med kvalitet.Operatøren reagerer raskt og spesifikt.
Hei Liliia, Takk for ein fin omtale frå deg. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest