Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ha vært uten nett i 5 dager å måtte bruke internett via mobil !!! Som kan fort blir kostbar på familie på 3 som må gjer lekse heime å ikkje minst en som har heimekontor !!! Dei absolutt bryr ikkje seg om kunder !! Opplever dårleg servis kvar gong skjer noke . Til slutt dei fiksa problemet men som sagt dei har 1-3 dagen hos meg vært det 4 dager . Bør ha fleire montør som jobber ute i små byer.
Hei Celina, Vi bryr oss om deg som vår kunde. Frå vi får beskjed om feil estimerer vi alltid 1-3 virkedager rettetid når vi må ut med montør. Dette er eit estimat. Meldes feil i helg kan det derfor ta ekstra lang tid. Helsing oss i Enivest
Har som regel ordna opp med mine problemer som gjelder data og tv 😋
Hei Per, Takk for fine ord! God helg! Helsing oss i Enivest
God kundeservice og raskt svar og tilbakemeldingar.
Hei Nils, Kjekt å høyre! God helg til deg. Helsing oss i Enivest
Imøtekommende. God kundeservice. Godt fornøyd med enivest
Hei Rigmor, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding frå deg! Helsing oss i Enivest
Bestilt fiber for 11mnd siden, endå ikkje hørt noke om kortid montør kjem. Ufordragelige folk hos kundeservice, vi har gjett opp håpet om å få fiber.
Hei Marte, Dette var kjedeleg å lese. Vi skal alltid halde kundane våre informert om bestillingsløpet og kva status for bestilling er, om du ikkje har fått informasjon, ønsker vi gjerne å sjekke dette opp. Ber om at du kontaktar oss på [email protected] og viser til denne kommentaren. Helsing oss i Enivest
Det går bra. Eg er fornøyd med kvalitet.Operatøren reagerer raskt og spesifikt.
Hei Liliia, Takk for ein fin omtale frå deg. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Kommer veldig raskt i kontakt med kundesenter. Utruleg hyggelige behandlere får god hjelp.
Hei Werner, Så hyggeleg å høyre, vi setter pris på den gode tilbakemeldingen din! Helsing oss i Enivest