Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Eg bestilte fiber i mars, etter 4 samtaler med kundeservice har eg ikkje fått en ca dato for når dette kan leverast.. Siste kontakt med kundeservice prøvde eg å seie opp bestillinga mi då fekk eg til svar at Då får eg eit gebyr på ett års abonnemang, i mitt tilfelle ca 7000kr. Eg anbefaler Ingen å bestille fiber frå enivest. Tydelig monopol på dette område.
Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre
Opplever å ofre miste nett inn. Gjør alt som dei opplyser at vi skal. Få opplyst at nettet til enivest virker heile tida. Det stemmer ikkje. Kva med litt ærlighet?
Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett
Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.
Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.
Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest
Dårlig service. Svært vanskelig å komme i kontakt med. Veldig dyre. Legg på når en ringer.