Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Enivest
4.0
163 verifiserte omtaler

Enivest omtaler og erfaringer

Positiv trend

Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
163 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#1
Utmerket
Enivest er rangert
#1 av 67 fiberleverandørerer
72%
Bra
72% anbefaler Enivest
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 163 omtaler om Enivest

FILTRER OMTALER
91
23
14
6
29
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Enivest
Enivest har 163 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Måløy

Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Enivest?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget dårlig kundeservice, lyger om tidsfrister

Omtale av  Frank

Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.

Svar fra Enivest
16.04.2020 08:54

Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest

Dårlig

Omtale av  Anonym

Dårlig service. Svært vanskelig å komme i kontakt med. Veldig dyre. Legg på når en ringer.

Enkelt og greit

Omtale av  Kristian S

Holder det de lover. Grei stabilitet, grei hastighet, og de er gode på kundeservice. Gjør det de lover de skal gjøre, og finner løsninger som fungerer.

Ganske greit

Omtale av  Alex

Bra hastighet på nett, og bra tilbud gjennom GET. Einaste som trekker ned er prisane, dyrt.

Enivest har 163 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Enivest mener
Har tilegnet profilen
Enivest deltar på Bytt.no

Enivest har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Enivest besvarer omtaler

Enivest har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Enivest ønsker tilbakemeldinger

Enivest benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR