Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Detter ut hele tiden. Ringt inn flere ganger og det gjøres aldri noe for å fikse problemet
Leverer ikke riktig hastiget til den prisen man betaler for. Går for treigt
Ingen informasjon når nett er nede og dårlig tilgjengelighet på brukerstøtte
Aldri problemer, fin app, lett å sy sammen mange ulike streamingtjenester inn i abonnementet
Ofte dårlig nett og henger seg mye opp. Vi har konstant ustabilt nettverk og ikke fått noen løsning på problemet. Du MÅ ha TV for å også ha internett, noe som er ubrukelig. Og sist men ikke minst er de ekstremt dyre. De økte Fakturaen min fra 909kr til 1789kr på 1 år. Hvis du ikke må ha Telia, så anbefaler jeg å styre unna.
Elendig dekning, ofte 1 strek på ettermiddag og kveld når jeg jobber med kundene mine, måleren viser 8-10 mbps og jeg betaler for 50. Jeg gir egentlig 1, men de har god kundeservice som drar vurderingen opp til middels 3. Men nettet er uakseptabelt dårlig, kan ikke si jeg ville anbefale folk som jobber hjemmefra Telia, eller gamere, eller barnefamilier.
Det er umulig å nå kundeservice til TV- bredband og mobiltelefontjeneste for å gjøre forandringer. Minst én time ventetid og forbindelsen avsluttes plutselig.