Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning, ofte 1 strek på ettermiddag og kveld når jeg jobber med kundene mine, måleren viser 8-10 mbps og jeg betaler for 50. Jeg gir egentlig 1, men de har god kundeservice som drar vurderingen opp til middels 3. Men nettet er uakseptabelt dårlig, kan ikke si jeg ville anbefale folk som jobber hjemmefra Telia, eller gamere, eller barnefamilier.
Det er umulig å nå kundeservice til TV- bredband og mobiltelefontjeneste for å gjøre forandringer. Minst én time ventetid og forbindelsen avsluttes plutselig.
Ustabilt og dyrt. Ugrei kundeservice, ja, det er ikke mye positive intrykk man sitter igjen med altså..
Hittil i år (2024) har vi vært uten internett og tv 12 ganger. Kundeservis er ikke tigjengelig i helgene. I dagens samfunn, er vi avhengig av internett. Innbruddsalarm og brannalarm går via internett. Når internett er ute av drift er boligen usikret. Dette er en tjeneste vi betaler for, uten at er drift nå internett faller ut.
Jeg er slettet ut fra nettverket. Jeg er uten skyld, så langt snart 4 uker uten fra nettet.
På nett er det oppgitt 100MB for 690 /mnd, mens jeg måtte betale 729 for 60MB/mnd. Her er det altså stor forskjell på hvilken pris du får og hva du får for den.
Alt for dårlig kapasitet. Ok på formiddagen. Ettermiddag og kveld, meget dårlig