Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stabilt nett og får den hastigheten jeg betaler for. Gode varslingsrutiner på SMS ved feil/vedlikehold/oppgraderinger, og dem få gangene jeg har hatt behov for å kontakte kundeservice har jeg fått rask og god hjelp. Anbefales.
Bra: - Kundeservice. Fikk ny boks på dagen (ved oppmøte på lokalene til get, vel å merke) da den gamle streiket. Dårlig: - Generelt ustabilt nett. - Sjelden at hastigheten man har betalt for faktisk er reell. Dette er også noe andre leverandører synder på, men med get er dette (etter måling med Ookla) langt under det jeg forventer av en seriøs aktør. - TV-boks med kontroll er kludrete å bruke. Kunne med fordel ha vært mer brukervennlig i tastevalg/menystyring. Konklusjon: Den eneste grunnen til at husstanden har Get, er at borettslaget har inngått en avtale og gitt Get monopol. Jeg vil absolutt IKKE anbefale Get til andre.
Er veldig fornøyd med stabiliteten og oppe tiden på linjen min, samt at jeg får god hjelp fra kundesenteret de få gangene det har vært behov for det.
Helt håpløst opplegg. Trådløst nett via get boxen er så ustabilt at du aldri vet når du har nett-tilgang eller ikke. Hos meg har de levert en repeater/extender, men denne er det helt umulig å koble seg opp mot (enheten responderer ikke når man skriver inn passordet som står på esken). Rett og slett tragisk hele opplegget.
Familien har vært kunde siden oppstart. God hjelp og service hele veien. SMS ved lokale problemer, og nede-tiden har vært minimal. Alltid hjelp å få på det lokale kontoret og sentralt på telefon.
Jeg har snakket med 3 konsulenter og alle sa noe annet, har brukt 1,5 time på tlf og problemet var ikke løst. Til slutt da jeg sa jeg vil avbestille net, konsulent var meget uhøflig!
Meget ustabilt internett, ikke bare tidvis - men hele tiden. Ofte faller også nettet helt ut og man må ringe kundeservice. De er ekstremt trege, lite kunnskapsrike, samt at når de omsider kommer for å fikse internettet ei lita uke senere (på dagtid, når som helst, slik at man må sitte hjemme å vente på de en hel arbeidsdag), er man tilbake til det ustabile nettet, noen kroner fattigere, før man tre dager senere må ringe de igjen. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna, for alle de som ikke gidder bruke tiden sin på å krangle med en inkompetent kundeservice-arbeider og betale 850kr for dette pr/måned.