Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Familien har vært kunde siden oppstart. God hjelp og service hele veien. SMS ved lokale problemer, og nede-tiden har vært minimal. Alltid hjelp å få på det lokale kontoret og sentralt på telefon.
Jeg har snakket med 3 konsulenter og alle sa noe annet, har brukt 1,5 time på tlf og problemet var ikke løst. Til slutt da jeg sa jeg vil avbestille net, konsulent var meget uhøflig!
Meget ustabilt internett, ikke bare tidvis - men hele tiden. Ofte faller også nettet helt ut og man må ringe kundeservice. De er ekstremt trege, lite kunnskapsrike, samt at når de omsider kommer for å fikse internettet ei lita uke senere (på dagtid, når som helst, slik at man må sitte hjemme å vente på de en hel arbeidsdag), er man tilbake til det ustabile nettet, noen kroner fattigere, før man tre dager senere må ringe de igjen. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna, for alle de som ikke gidder bruke tiden sin på å krangle med en inkompetent kundeservice-arbeider og betale 850kr for dette pr/måned.
Vi mistet Internett forbindelsen og det beste Get kunne gjøre var å sende en tekniker etter 1 UKE. Denne tekniker kommer i tidsrommet 8.00 - 12.00. Det vil si at i tillegg til å være uten Internett i en uke må jeg også ta en halv fridag fra jobben... Aldri opplevet så dårlig service!!
Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i loftstua/soverom/kjøkken. Helt elendig.
Dårlig kundeservice, ræva hastighet (ikke fiber), plunder med fakturaer stadig.. Styr unna og sørg for at borettslaget ikke velger GET som leverandør! Nå er dere advart.
Skulle aldri gått ifra canal digital! Get nytter ikke, både nett og tv går konstant opptil flere ganger i uken og helt uten forvarsel. For en amatørbedrift...